1400-09-14 10:34
713
0
77391
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت گلستان اعلام کرد:

اجرای ۱۴ پروژه بهداشتی و درمانی در کلاله و مراوه تپه

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت گلستان گفت: امسال، ۱۴ پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان های کلاله و مرواه تپه با مشارکت خیرین در حال احداث و یا به بهره برداری رسیده است.

به گزارش گلستان ما؛ علی بزرگمهر، همراه با یحیی روحی رئیس شورای خیرین سلامت کلاله، نصرت برزگر عضو خیرین سلامت شهرستان و استان، دکتر ابراهیم فدایی مدیر بهداشت و درمان و دکتر بابک عرب رئیس بیمارستان حضرت رسول اکرم ص از پروژه های در حال ساخت خیرین در کلاله بازدید و سپس به بخش گلیداغ رفته و از پروژه های پایان یافته و در حال احداث خیرین سلامت بازدید کرد.

بزرگمهر مدیر عامل مجمع خیرین سلامت گلستان در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: در سال جاری ۱۰ پروژه بهداشتی _ درمانی در شهرستان مراوه تپه شامل خانه بهداشت، پایگاههای اورژانس ۱۱۵ و مرکز خدمات جامع سلامت با مشارکت خیرین در حال ساخت یا مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی ضمن بیان این نکته که مجمع خیرین سلامت در استان؛ پیگیر رفع مشکلات مرکز جامع سلامت شماره ۲ شهری خیرساز کلاله است؛ تصریح کرد: در کلاله که خیرین سابقه مشارکت ارزشمندی در تکمیل بخش دوم بیمارستان کارآمد حضرت رسول اکرم ص را دارند؛ هم اکنون در حال ساخت زیست پزشک و همراه سرا در محیط بیمارستان و مرکز خدمات جامع سلامت در روستای اجن سنگرلی هستند؛ ضمن اینکه مرکز خدمات جامع سلامت شماره ۲ شهری نیز آماده تحویل به دانشگاه برای تجهیز به امکانات و وسایل کاری برای بهره برداری است.

گفتنی است؛ چندی پیش دکتر جان بابایی معاون وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در حضور دکتر آریانپور نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، در گفتگوی تلفنی با بکی از اعضای شورای خیرین سلامت شهرستان کلاله؛ قول داد؛ برای تکمیل زیست پزشک بیمارستان کلاله مساعدت مالی داشته باشد.

انتهای پیام/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.