1398-09-17 09:14
1026
0
66561
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان خبر داد؛

احتمال افزایش روزهای تعطیلی مدارس در گلستان به علت پیشگیری از شیوع آنفلوآنزا‌

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: در صورتی که دانشگاه علوم پزشکی استان به این نتیجه برسد که مدارس باید روزهای بیشتری تعطیل باشد، ما مشکلی در این زمینه نداریم.

به گزارش گلستان ما، احسان گوهری‌راد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: تصمیم امروز کارگروه سلامت گلستان مبنی بر تعطیلی دو روزه مدارس استان برای پیشگیری از شیوع آنفلوآنزا در مدارس است.

وی گفت: براساس مصوبه امروز همه مدارس استان در تمامی مقاطع تحصیلی تا روز سه‌شنبه تعطیل خواهد بود و مدارس در شیفت عصر روز سه‌شنبه دایر می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: در 2 روز آینده با توجه به پیش‌بینی هواشناسی، هوای استان سردتر خواهد شد و هدف ما هم از این تصمیم پیشگیری از بروز این بیماری بین دانش‌آموزان و فرهنگیان و رفع نگرانی خانواده‌ها بود.

وی درباره فوت تعدادی از دانش‌آموزان و فرهنگیان استان در اثر این بیماری ادامه داد: موارد ابتلا یا تعداد فوتی‌ دانش‌آموزان و فرهنگیان استان در اثر بیماری آنفلوآنزا اگر از سوی دانشگاه علوم پزشکی تأیید شود، درست است.

گوهری‌راد بیان داشت: به همه شهرستان‌ها نیز ابلاغ شده در صورتی که مواردی از ابتلای دانش‌آموزان به بیماری آنفلوآنزا گزارش شد، تصمیم تعطیلی مدارس با خود شهرستان‌ها است.

وی گفت: در صورتی که دانشگاه علوم پزشکی استان به این نتیجه برسد که مدارس باید روزهای بیشتری تعطیل باشد، ما مشکلی در این زمینه نداریم.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : تسنیم

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.