1400-05-11 09:14
510
0
75587
در 24 ساعت گذشته در گلستان چه گذشت؛

از روزهای سیاه کرونایی تا کسب رتبه سوم تجربی دانش آموز گلستانی

از روزهای سیاه کرونایی تا کسب رتبه سوم تجربی دانش آموز گلستانی از جمله اخبار مهم شنبه دهم مردادماه در گلستان بود.

پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما برخی از اخبار مهم استان را در قالب یک بسته خبری منتشر می‌کند.

در ادامه بخوانید:

*** سرباز گلستانی در راه امنیت مردم و مقابله با متهم شرور به شهادت رسید.

*** فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: با توجه به آمار شبکه بهداشت و درمان شهرستان در حال حاضر ۳۶۱ بیمار در بیمارستان‌های شهرستان بستری هستند.

*** رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس گفت: راه‌اندازی آکادمی فوتبال در شهرستان گنبدکاووس موقعیت خوبی برای پرورش استعدادهای این رشته ورزشی در شرق خواهد بود.

***مدیرکل دفتر پیشگیری ستاد ملی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تأکید بر تقویت نظارت‌ها در قالب سامانه‌های مختلف گفت: محصولات استراتژیک کشاورزی باید حتما در داخل کشور مصرف شده و جلوی خروج بی رویه آنها گرفته شود.

***رتبه سوم کنکور گروه آزمایشی علوم تجربی تعیین هدف و برنامه ریزی منظم و همچنین اعتماد به نفس را از عوامل موفقیتش در کنکور دانسته و از دانش‌آموزان خواسته هیچ وقت از رسیدن به اهداف خود ناامید نشوند.

***استاندار گلستان با اشاره به ابتلای رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به کرونا گفت: با وجود اینکه کادر درمان واکسن کرونا تزریق کردند اما حدود ۱۵۰ پرستار، مبتلا به بیماری کووید ۱۹ شدند و این نشان می‌دهد باید پروتکل‌ها را بیشتر رعایت کرد.

***رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به ادامه روند افزایشی بیماری کرونا در استان، گفت: تعداد بستری‌های مبتلا به کووید-۱۹ در استان گلستان امروز به یک‌هزار و ۴۶۱ نفر افزایش یافت.

*** منتظری گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مواضع انقلاب صیانت می کند و باید در گام دوم انقلاب به آن توجه شود.

*** قندهاری از شناسایی و رصد حدود ۶۰ تور غیرمجاز گردشگری در استان از ابتدای سال جاری تاکنون با همکاری نهادهای مربوطه خبر داد.

*** عزیززاده از کشف و ضبط ۷۰۰ تن کنجاله سویای قاچاق در شهرستان کردکوی خبر داد.

*** جباری از کشف ۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) غیرمجاز در شهرستان گالیکش خبر داد.

*** مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت که سیلاب ناشی از بارش‌های اخیر سبب ورود هفت میلیون و ۱۵۰ هزار متر مکعب آب به پنج سد از مجموع ۱۴ سد این استان شد.

*** رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مینودشت در شرق استان گلستان گفت که ۷۰ درصد اصناف و بازاریان این شهرستان دستورالعمل‌ها و محدودیت‌های ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا در شرایط قرمز این بیماری را رعایت می‌کنند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.