1399-06-09 09:12
1024
0
70127
در 24 ساعت گذشته در گلستان چه گذشت؛

ازبرگزاری تاسوعای حسینی در سراسر استان تا احتمال وقوع سیلاب در گلستان

ازبرگزاری تاسوعای حسینی در سراسر استان، کمک بیش از 110 میلیاردی نیکوکاران گنبدکاووس به بخش سلامت تا احتمال وقوع سیلاب در گلستان از مهمترین اخبار شنبه هشتم شهریور در گلستان بود.

به گزارش گلستان ما؛ پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما برخی از اخبار مهم استان را در قالب یک بسته خبری منتشر می‌کند.

در ادامه بخوانید

*** مادر سردار شهید «صمد اسودی» و شهید «محمدعلی اسودی» در بامداد تاسوعای حسینی به فرزندان شهیدش پیوست.

*** گروه مدیحه سرایی جوانان انتظار گرگان در قالب کاروان سفیران حسینی از ابتدای محرم به صورت سیار در محله‌های مختلف گرگان اقدام به مداحی و مدیحه سرایی کردند.

*** رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس گفت: از زمان شیوع کرونا در اسفندماه سال گذشته تاکنون نیکوکاران گنبدی برای تجهیز و درمان بیماران کرونایی بیش از 11 میلیارد تومان هزینه کردند.

***۱۰ هزار بسته معیشتی ارزاق غذایی از محل موقوفات، خیرین و بقاع متبرکه بین نیازمندان در مناطق مختلف استان گلستان توزیع شد.

*** مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) امروز شنبه همزمان با روز نهم ماه محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در گرگان و دیگر مناطق شهری و روستایی گلستان برگزار شد.

*** بخشیانی گفت: در قرارگاه شمیم حسینی گرگان در حسینیه بخشیانی ها دو تن مواد غذایی در دهه نخست محرم طبخ و در ۷۲ نقطه از شهرستان گرگان به نیت یاران امام حسین (علیه السلام) توزیع می شود.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.