1401-04-02 12:46
632
0
80561
شهردار کلاله خبر داد؛

افزایش دارمد شهرداری کلاله به ۴۲ میلیارد تومان در سال گذشته

شهردار کلاله گفت: با وجود اینکه بودجه سال گذشته شهرداری ۲۸ میلیارد تومان بود؛ اما درآمدی این شهرداری به ۴۲ میلیارد تومان رسید‌.

به گزارش گلستان ما؛ رضا گزمه در گفتگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه جمعیت شهر کلاله در حال حاضر ۳۷ هزار جمعیت دارد؛ گفت: سرانه شهروندی در کلاله در سال جدید به بالای یک میلیون رسیده و از طرفی، ۷۱ هکتار مناطق مسکونی بصورت غیر اصولی به شهر اضافه شده است و این در حالی است که حتی با وجود اینکه شهر با مشکلاتی روبرو بود؛ بار جدیدی بر روی شهرداری تحمیل شده است.

 

وی افزود: با مشکلات موجود؛ خیلی از شهرداری های استان گلستان در وضعیت ورشکستگی هستند؛ اما شهرداری کلاله توانست ۲۸ میلیارد بودجه سال گذشته را به ۴۲ میلیارد تومان برساند که با این درآمد ؛ تمام بدهی ها و معوقات پرداخت شد‌ و این به واسطه رسیدگی به پرونده های مسکوت و پرونده های بزرگ، امکان پذیر شد‌.

 

شهردار کلاله با بیان اینکه بودجه سال جاری بیش از ۴۴ میلیارد تومان مصوب شده و با وجود اینکه هزینه های جاری شهرداری بالا رفته است؛ بودجه سه ماه اول ۱۴۰۱ محقق شد و برای رسیدن به اهداف، در کنار اقدامات یاد شده،، خیلی از هزینه های اضافی حذف شد.

 

گزمه در خصوص اقدامات مدنظر در حوزه عمران و فضای سبز نیز گفت و تصریح کرد: برای روشنایی ورودی شهر و پارک ها تمهیدات و بودجه مورد نیاز درنظر گرفته شده است و با خرید تجهیزات غیر قابل سرقت توسط سارقان، مبلمان شهری ‌و پارک ها تجهیز خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.