1399-06-17 14:22
702
0
70243
سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان خبر داد؛

امدادرسانی ۱۶ تیم عملیاتی به حادثه دیدگان زلزله منطقه رامیان

میقانی از اعزام 50 نیروی عملیاتی در قالب 16 تیم عملیاتی به مناطق متأثر از زلزله در رامیان و و آغاز امددرسانی به حادثه دیدگان خبر داد.

به گزارش گلستان ما، فرهاد میقانی با اشاره به گزارش اولیه تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال احمر از زلزله ۵.۱ ریشتری شهرستان رامیان گفت: درپی این زلزله ۵۰ نیروی عملیاتی در قالب ۱۶ تیم عملیاتی امدادی به مناطق متاثر از زلزله در رامیان و روستاهای قورچای، الهادی و ویرو اعزام شدند و 10 تیم امدادی در سطح استان به حالت آماده باش درآمدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان با بیان اینکه 4 دستگاه آمبولانس، 6 دستگاه خودرو کمک دارسبک و یک دستگاه موتورسیکلت به همراه 2 دستگاه خودروی ترابری سنگین  به مناطق تحت تاثیر زلزله اعزام شده است، خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش های دریافتی که از طریق دهیاران و تیم‌های ارزیاب دریافت شده در مناطق قورچای، ویرو و ... خسارتی به برخی از ساختمان ها وارد شده است.

وی در مورد تعداد مصدومان این زلزله افزود: گزارش های اولیه حاکی از آن است که  ۱۰ مصدوم توسط جمعیت هلال احمر به مرکز درمانی ارجاع داده شده است.

میقانی تصریح کرد: پس از ارزیابی های اولیه توسط نجاتگران؛ توزیع چادر، بسته غذایی 72 ساعته، پتو، موکت و سایر لوازم اولیه مورد نیاز حادثه دیدگان آغاز شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.