1399-10-17 15:40
2080
1
72501
بصیرنیا مطرح کرد :

اندیشکده مدیریت راهبردی انقلابی به دنبال تربیت نیروهای طراز انقلاب اسلامی می باشد

مدیر اجرایی اندیشکده مدیریت راهبردی انقلابی استان گلستان گفت : این اندیشکده فراجناحی می باشد و از ظرفیت نیروهای انقلابی و مومن برای اثرگذاری در جامعه تلاش می کند.

به گزارش گلستان ما ، علی اکبر بصیرنیا مدیر اجرایی اندیشکده مدیریت راهبردی انقلابی استان گلستان در تشریح فعالیت‌های این اندیشکده اظهار داشت : اندیشکده مدیریت راهبردی انقلابی یک مجموعه ای پژوهشی ، آموزشی و اندیشه محور است که در زمینه تحلیل و بررسی ، ایده پردازی و تصمیم سازی در حوزه های حکمرانی ، خط مشی های عمومی و سیاستهای کلان داخلی و‌خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی با بهره مندی از دانش آموختگان و‌متخصصان با نگرش انقلابی نموده است.

بصیرنیا افزود : اندیشکده مدیریت راهبردی انقلابی مجموعه ای فراجناحی می باشد و از ظرفیت نیروهای انقلابی و مومن برای اثرگذاری در جامعه تلاش می کند و با آموزش های کاربردی و پژوهشی و تحقیق های میدانی و تربیت مدیران راهبردی انقلابی ایران اسلامی تلاش می کند و در مسیر گفتمان انقلاب حرکت خواهد کرد.

وی تصریح کرد : در آینده نزدیک دوره تربیت مدیران راهبردی و انقلابی برای اولین بار در استان گلستان برگزار خواهد شد.

به گفته بصیرنیا ؛ دوره جدید اندیشکده راهبردی انقلابی به منظور ترویج و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی در بدنه مدیران آتی نظام و انتقال تجربیات مدیران نسل اول و دوم به نسل های سوم و چهارم کشور و به عنوان هدف اصلی این دوره است تا از این دوره ها بتواند خلا مدیریتی بین نسلها را پر کند.

وی اضافه کرد : تجهیز کردن نسل سوم و‌چهارم یکی از نقشه های راه و کاربردی این اندیشکده می باشد تا برای توانمندی ها ، تصمیم گیری ، سیاستگذاری بر اساس شاخص ها کلان نظام ایجاد و اموزش تفکرات و نگاه های راهبردی و تحول افرین و نهادینه کردن آن در نسل های جوان کشور که سکان داران این انقلاب هستند دوره علمی و حرفه ای را تحت عنوان تربیت مدیران راهبردی انقلاب در قالب دوره (MBA) که برخوردار از دو شاخص اعتقادی و علمی و با ظرفیت محدود برگزار کند.

مدیر اجرایی اندیشکده راهبردی انقلاب اسلامی استان گلستان خاطرنشان کرد : این دوره در سه سطح نظری ،کارگاهی و علمی برگزار می شود و علاوه بر تشریح تئوریک مولفه های حکمرانی و مدل ها و سرمشق های موجود توسط افراد اکادمیک شناخته شده و مدیران ارشد صلاحیت دار کشور تبیین و نقد می شود تا با تجمیع آنها یک الگوی بومی راهبردی انقلابی و جهادی متناسب با آرمانها و اهداف نظام در عرصه مدیریت و کشورداری تدوین می شود.

بصیرنیا تاکید کرد : این دوره هم زمان در هشت استان کشور برگزار خواهد شد و این دوره شامل مدیران شاغل در مشاغل دولتی و عمومی و فعالین فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی بوده که حداقل مدرک کارشناسی ارشد هستند و طی دوره با سبک های مدیریتی جهادی و تجربیات مدیران ارشد جمهوری اسلامی ایران و‌گروههای مقاومت و منطقه اشنا خواهد شد تا ضمن افزایش تجربه از اهداف انقلاب اسلامی و تبیین اندیشه ها گام دوم انقلاب اسلامی بهره مند شوند.

وی یادآور شد : اطلاعات تکمیلی در خصوص ثبت نام در هفته اینکه اعلام و اطلاع رسانی می گردد و شماره تماس ۰۹۱۱۴۲۱۷۴۷۱ و ۰۹۳۶۱۶۲۵۵۷۷ مدیر اموزش دوره اندیشکده می باشد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

جمال

سلام.شماره ها واقعی هست؟کسی پاسخ میدهد؟ ای اندیشکده زیرمجموعه کجاست؟مکانش؟

0
0
پاسخ
1399-10-21 21:57

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.