1401-03-25 14:49
464
0
80457
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خبر داد؛

ایجاد بستر اشتغال برای بیش از 16 هزار نفر در گلستان

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: این نهاد؛ با همراهی ۳۰ تسهیلگر در ۳۸۰ روستای استان برای اشتغال، کارآفرینی و تولید ورود پیدا کرده است؛ طوری که در ۳۲ ماه گذشته، با ۲۵۲ میلیارد تومان "تسهیلاتِ اجتماع محور" برای بیش از ۱۶ هزار نفر بستر "اشتغال" فراهم شده است.

به گزارش گلستان ما؛ فرهاد شیبک فرماندار کلاله در کارگروه اشتغال شهرستان با بیان اینکه شهرستان کلاله با داشتن قابلیت‌های فراوان در عرصه های کشاورزی، دامپروری و صنایع وابسته بستر ایجاد "خوشه های کسب و کار" برای تولید را دارد؛ گفت: سال گذشته با همت و تلاش دستگاه های کار آفرین؛ با هزینه اعتباری بیش از ۳۵ میلیارد تومان، برای ۱۴۸۴ نفر شغل ایجاد کردیم؛ این در حالی بود؛ که سهم ما در ایجاد اشتغال، ۱۴۲۱ نفر نعیین شده بود.

 شیبک در این کارگروه؛ که رئیس بنیاد برکت استان نیز حضور داشت تصریح کرد: با همه این توانمندیها و تلاش ها؛ هم اکنون بیش از ۴ هزار نفر (عمدتا با تحصیلات عالیه) در موسسات کاریابی برای بدست آوردن شغل ثبت نام کرده اند.

شیبک گفت: نرخ بیکاری ۱۳ درصدی در کلاله؛ می طلبد بنیاد برکت بعنوان نهادی انقلابی؛ با استفاده از ظرفیت و توان نیروی انسانی خود؛ شهرستان کلاله را در ایجاد اشتعال  و تولید همراهی کند.

سلمان زاده سلمان زاده مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی ره گلستان هم گفت: این نهاد؛ با همراهی ۳۰ تسهیلگر در ۳۸۰ روستای استان برای اشتغال، کارآفرینی و تولید ورود پیدا کرده است؛ طوری که در ۳۲ ماه گذشته، با ۲۵۲ میلیارد تومان "تسهیلاتِ اجتماع محور" برای بیش از ۱۶ هزار نفر بستر "اشتغال" فراهم شده است.

محمد مهدی سلمانزاده در ادامه به اشتعال در کلاله پرداخت و گفت: تا ابتدای سال جدید این بنیاد توانست با ۲۵ میلیارد تومان اعتبار تسهیلاتی برای ۵۰۰ نفر در  مشاغل فنی، خدماتی، خُردِ خانگی و کارگاهی اشتغال ایجاد کند.

مجری بنیاد برکت در استان گفت: امسال  نیز با اجرای ۳۰۰ طرح؛ با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان بدنبال ایجاد ۳۰۰ شغل پایدار در سطح شهرستان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.