1398-08-27 14:55
2844
0
66328

بازدید معاون امور توسعه و مدیریت منابع بنیاد مستضعفان از کارخانه سیمان پیوند گلستان

جواد قناعت، معاون امور توسعه و مدیریت منابع بنیاد مستضعفان و استاندار سابق گلستان از کارخانه سیمان پیوند گلستان بازدید کرد.

در این بازدید جواد قناعت ابتدا در سالن اجتماعات کارخانه سیمان پیوند گلستان حاضر شد تا در جریان وضعیت فعالیت این شرکت قرار گیرد.

در این جلسه ابتدا سید عباس حسینی، مدیر عامل شرکت سیمان پیوند گلستان، با اشاره ­ای به تاریخچه کارخانه سیمان پیوند گلستان به ارائه گزارش اقدامات و فعالیت های شرکت سیمان پیوند گلستان پرداخت.

سید عباس حسینی گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری در ارتباط با مسئولیت اجتماعی شرکت­های تحت پوشش بنیاد، تا کنون 62515 تن سیمان اهدایی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از تولیدات کارخانه سیمان پیوند گلستان به دست نیازمندان و بویژه سیل ­زدگان اخیر استان گلستان رسیده است که طبق دستور مهندس فتاح، رییس بنیاد مستضعفان، تا پایان بازسازی کامل واحدهای مسکونی سیل­ زدگان کنار آنها خواهیم بود و با تلاش کارکنان مجموعه مشکلی در تامین سیمان اهدایی نداریم.

b j g 2

در ادامه نیز جواد قناعت، معاون امور توسعه و مدیریت منابع بنیاد مستضعفان، ضمن تشکر از مدیر عامل و کارکنان آن مجموعه، روند اجرایی شرکت سیمان پیوند گلستان را مثبت و رو به جلو ارزیابی کرد و افزود: به وضعیت موجود قناعت نکنید و تلاش خود را بیشتر نموده و مسیر را سریع تر طی نموده تا ان شاالله بزودی شاهد سوددهی این شرکت باشیم.

در این دیدار رضا جعفری، مدیر عامل بیمه سینا، حسن خسروی، مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان گلستان، و تنی چند از مسئولان بنیاد مستضعفان، جواد قناعت را همراهی نمودند.

b j g 1

b j g 3

b j g 4

b j g 5

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نیلکوه

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.