1399-12-17 23:24
558
0
73587
در 24 ساعت گذشته در گلستان چه گذشت؛

از پایان حدنگاری اراضی ملی تا نیاز فوری به گروه های خونی

از پایان حدنگاری اراضی ملی تا نیاز فوری به گروه های خونی از جمله اخبار مهم یک شنبه 17 اسفندماه در گلستان بود.

پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما برخی از اخبار مهم استان را در قالب یک بسته خبری منتشر می‌کند.

در ادامه بخوانید:

 *** مدیرکل انتقال خون گلستان گفت: ذخیره فرآورده های خونی در گلستان در همه گروه های خونی به طور میانگین به ۳.۹ روز رسیده است.

*** سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان از اجرای طرح بیابان زدایی در ۱۶ هزار و ۵۰۰ هکتار از مراتع استان خبرداد.

***مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان با بیان اینکه سوداگری به چوب‌های جنگلی رسیده است، گفت: افزایش قیمت چوب سبب دست‌درازی سودجویان و قاچاقچیان چوب به عرصه‌های جنگلی و حتی باغات مردم شده است.

***وزیر میراث‌فرهنگی با بیان اینکه براساس مصوبات ستاد ملی کرونا درباره سفرهای نوروزی اقدام می‌شود، گفت: براساس این مصوبه سفر به شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است اما به سایر شهرها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مانعی وجود ندارد.

***مدیرکل منابع طبیعی گلستان گفت: با حمایت‌های دادگستری و اداره ثبت به زودی جشن پایان کار حدنگاری اراضی ملی استان را برگزار می‌کنیم و با این کار بزرگ راه بر دست‌اندازی‌های آینده به اراضی ملی استان بسته می‌شود.

***مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان با اشاره به راه‌اندازی موزه تخصصی آب در استان گفت: نخستین طرح‌ گردشگری آبی استان سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

*** رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گنبدکاووس گفت: بزرگترین پروژه مقابله با بیابان گلستان در بخش مرزی «داشلی‌برون» با حضور مسوولان کشوری و استانی به بهره‌برداری رسید.

***رئیس فدراسیون اسکیت گفت: کمپ تیم‌های ملی اسکیت قرار است اوایل سال آینده افتتاح و به بهره برداری برسد و امیدواریم این اتفاق رخ دهد.

***هواشناسی گلستان هشدار نارنجی برای ساحل‌نشینان و صیادان گلستانی صادر کرد و از وزش شدید باد و مواج شدن دریای خزر خبر داد.

***مدیرکل بنیاد مسکن گلستان از ساخت منزل مسکونی برای ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان خبر داد و گفت: ۱۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و تسهیلات قرض الحسنه برای ساخت این خانه‌ها پرداخت می‌شود.

***استاندار گلستان با اشاره به تصمیماتی که برای جلوگیری از شیوع موج چهارم کرونا در استان گرفته شده از ممنوعیت برپایی حراجی‌های آخر سال خبر داد.

***شرایط اقتصادی ایجاب می‌کند علاوه بر موضوع معنوی درختکاری در فضای شهری به موضوع بهره‌وری از سرمایه‌های موجود به‌عنوان یک سرمایه عظیم ملی توجه شود.

*** رئیس پلیس فتا گلستان گفت: هتک حیثیت و مزاحمت‌های اینترنتی اولویت اول جرایم در فضای مجازی گلستان است و بیش از ۳۲ درصد پرونده‌ها را به خود اختصاص می‌دهد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.