1401-09-09 12:43
435
0
82461
مشاور استاندار گلستان در امور اهل سنت:

بهترین راه برای مقابله با دشمن تبیین سخنان رهبر انقلاب است

مشاور استاندار گلستان در امور اهل سنت گفت: بهترین راه برای مقابله با دشمن تبیین سخنان رهبر انقلاب است.

به گزارش گلستان ما؛ آخوند ابوبکر خوجملی صبح امروز در همایش تبیین حقایق که با حضور مشاور عالی فرمانده سپاه در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد، اظهار کرد: دشمن نتوانست از طریق سخت افزاری مثل تهدید نظامی جلوی پیشرفت نظام را بگیرد و لذا  از طریق نرم افزاری وارد عمل شده و اقداماتی مثل تفرقه و فتنه را برای مهار انقلاب اسلامی در دستور کار دارد.

مشاور استاندار گلستان در امور اهل سنت ادامه داد: دشمن با فتنه ها وارد میدان شده و امروز دشمن در سه جبهه نظام را مورد حمله قرار داده یک جبهه اجتماعی از طریق تفرقه افکنی مذاهب اسلامی، ترویج بداخلاقی در جامعه و جبهه سیاسی و حاکم کردن یاس و ناامیدی در جامعه اقدام می کند.

خوجملی بیان کرد: بهترین راهکار جدی گرفتن و عمل به رهنمودهای امام راحل و خلف صالح آن مقام معظم رهبری است که می توانیم در سه جبهه یاد شده در برابر دشمن پیرومندانه عمل کنیم.

وی افزود: ملت اگر اتحاد را حفظ کند مطمئن باشید که شکست نخواهد خورد و بسیاری از افرادی که در آشوب های اخیر به میدان آمدند به دلیل فریب های دشمن بود و آنها گول امپراتوری دورغ خوردند.

این مقام مسئول ابراز داشت:  لذا در مسیر جهاد تبیین باید به میدان بیایم و  خبر دورغ می تواند کانون یک خانواده را از هم بپاشاند و لذا باید به آن توجه کنیم

خوجملی  گفت این شهید با فدا کردن جان خود کشور را در برابر خیل دشمنان مصونیت بخشیدند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.