1399-11-07 17:25
847
0
72859
فرماندار مراوه تپه:

بیمارستان 64تختخوابی مراوه تپه تجهیز شد/ 385میلیارد تومان پروژه افتتاح و کلنگ زنی می شود

ضمیر گفت: بیمارستان 64تختخوابی علوی مراوه تپه با 80میلیارد تومان احداث شده و هم اکنون با 40میلیارد تومان در حال تجهیز است.

به گزارش گلستان ما؛ امانگلدی ضمیر امروز در نشست خبری با گروه خبری فجر گلستان در گرگان، اظهارکرد: در دهه فجر امسال 385میلیارد تومان پروژه شامل  یکهزار و 698 پروژه در مراوه تپه افتتاح و کلنگ زنی می شودکه اعتبار آن 6 برابر و اشتغال نیز نسبت به سال گذشته 10 برابر افزایش یافته است.

وی افزود: از این تعداد پروژه 275میلیارد تومان پروژه های عمرانی هستند که افتتاح و کلنگ زنی می شود.

فرماندار مراوه تپه تصریح کرد:579 پروژه اقتصادی با اشتغالزایی 759نفر افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

وی اضافه کرد: فرصت اقتصادی در مراوه تپه با سرمایه گذاری بنیاد علوی و مشارکت خیران ایجاد شده است.دبیرخانه پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در مراوه تپه مستقر شده است و اقداماتی در راستای زیرساختی و اشتغالزایی انجام می دهند.

این مقام مسئول اذعان کرد: استفاده از ظرفیت خیران سبب افزایش آورده بخش دولتی هم شده است که نتیجه آن عملیات احداث 13مدرسه خیرساز در شهرستان آغاز شده است.

ضمیر گفت: بیمارستان 64تختخوابی علوی مراوه تپه با 80میلیارد تومان احداث شده و هم اکنون با 40میلیارد تومان در حال تجهیز است.

وی در خصوص پروژه های عمرانی آسفالت جاده های مرزی با پنج میلیارد تومان و ساخت پنج خانه بهداشت با  کمک خیرانرا دوپروژه شاخص در مراوه تپه برشمرد و ابراز کرد:  شروع آماده سازی سایت روستاهای طرح کوچ با 6 میلیارد تومان، کلنگ زنی هزار واحد مسکونی طرح ویژه، افتتاح گازرسانی به دو روستا و آغاز گازرسانی به پنج روستای مرزی و غیره بخشی از این پروژه ها است.

فرماندار مراوه تپه به گازرسانی بیش از 90 روستا  و پوشش مخابراتی 98 درصدی ، خبرداد و گفت: تعداد 545واحد مسکونی ویژه محرومان تا پایان سال افتتاح خواهد شد.

حجت السلام ممشلی رئیس شورای تبلیغات اسلامی مراوه تپه دربباره برنامه های فرهنگی دهه فجر در این شهرستان بیان کرد: 235 برنامه فرهنگی، قرآنی و مذهبی پیش در این شهرستان پیش بینی شده است که  108 برنامه آن در روستاها اجرایی می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.