1399-06-16 10:23
1255
0
70220
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامیان خبر داد:

تخریب ۲۹ مورد ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاهای بالادست شهر رامیان+ تصاویر

دادستان رامیان از تخریب ۲۹ مورد جدید ساخت و سازهای غیر مجاز در روستاهای بالادست شهر رامیان خبر داد.

به گزارش گلستان ما، مظفری در گفتگو با خبرنگاران، گفت: در راستای ( تبصره ۲ ماده ۱۰ ) قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و پیگیریهای صورت گرفته، مجموعه جهاد کشاورزی، وفق قانون، با نظارت نماینده دادستان و حضور مجموعه انتظامی تخریب چندین مورد از بناهایی که بصورت غیر مجاز در روستاهای بالادست شهر رامیان، ساخته شده بودند، اجرایی شد.

وی بر برخورد قاطع قضایی بر ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی ملی، زراعی و باغی تاکید کرد و از دستگاههای اجرایی متولی در این منطقه از جمله امور اراضی جهاد کشاورزی خواست به اقدامات قاطع خود وفق مقررات قانونی ادامه دهند.

دادستان رامیان تاکید کرد: در سری جدید تخریب سازه های غیرمجاز و غیر قانونی، ۱۵ مورد در منطقه پاقلعه و پشمکی و ۱۴ مورد در روستای باقرآباد تخریب و قلع و قمع گردیدند

مظفری اظهار داشت: به موارد و افراد جدید نیز وقت داده شده است و در صورتیکه به وعده خود عمل نکنند، آنها نیز تخریب می شوند.

وی خاطرنشان کرد: به بعضی افراد در مراحل قبل که مدعی بودند خودشان سازه های غیر قانونی خود را تخریب می کنند وقت داده شد؛ لیکن چون به وعده خود عمل نکردند با آنها برخورد قاطع و قانونی شد و ساخت و سازهای غیرقانونی آنان تخریب گردید.

وی افزود: ارتکاب جرم، هر گونه سوءاستفاده، تجاوز و اقدام غیر قانونی در اراضی ملی، زراعی و باغی ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد و با متخلفین اقدام قانونی صورت خواهد گرفت.

مظفری تصریح کرد: دستگاههای متولی در این امر باید همیشه اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار خود قرار دهند و بدانند مورد حمایت کامل دستگاه قضایی نیز هستند.

وی در پایان گفت:مردم ساکن مناطق روستایی نباید نسبت به تأثیرات بسیار مخرب دست اندازی و تغییر کاربری بدون مجوز در اراضی زراعی و باغی، منابع طبیعی و زیستگاه‌های محیط زیست غافل باشند.

انتهای پیام/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.