1400-05-11 17:15
494
0
75595
با هدف حمایت از نیروی انتظامی

تعیین شعب ویژه برای رسیدگی سریع‌تر به پرونده اخلال گران نظم و امنیت

با هدف حمایت دستگاه قضایی استان از نیروی انتظامی، شعب ویژه رسیدگی سریع‌تر به پرونده اخلال گران نظم و امنیت تعیین شد.

به گزارش گلستان ما، رئیس کل دادگستری گلستان در دیدار فرمانده انتظامی استان گفت: نیروی انتظامی یکی از ارکان مهم تامین امنیت اجتماعی است و برنامه دادگستری حمایت قاطع  از نیروی انتظامی برای تامین امنیت بهتر و پایدار در گلستان است و وظیفه دستگاه قضایی حمایت قاطع از ماموریت های پلیس است و در این زمینه از هیچ کمکی دریغ نمی کنیم.

حیدر آسیابی افزود: موضوع امنیت در گلستان به عنوان یکی از استان های مقصد گردشگری مهم و حیاتیست و بنا داریم برنامه جامع  و پیشگیرانه با کمک پلیس برای ناامن کردن فضا برای اراذل و اوباش در استان تدوین کنیم.

رئیس کل دادگستری گلستان از تعیین شعب ویژه در دادسراها و دادگاه های استان برای رسیدگی سریع تر به پرونده اراذل و اوباش هم خبر داد و گفت: به اراذل و اوباش و کسانی که امنیت مردم را مخدوش کنند و اقتصاد گردشگری استان را به خطر بیاندازند، اجازه عرض اندام نخواهیم داد.

سردار محمد سعید فاضل دادگر فرمانده انتظامی استان هم در این دیدار گفت: پلیس همیشه از حمایت دستگاه قضایی برخوردار است و تحقق اولویت ما که حفظ جان، مال و ناموس مردم است در سایه تعامل و همدلی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی امکان پذیر است.

فرمانده انتظامی استان و جمعی از معاونان او امروز با رئیس کل دادگستری استان دیدار و گفتگو کردند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.