1401-05-21 11:58
484
0
81151

تمام خبازی های کلاله به دستگاه کارتخوان هوشمند، مجهز شدند / جریمه ۲۳ میلیون تومانی خبازان متخلف

فرماندار کلاله گفت: کلیه خبازی های شهری و روستایی کلاله به دستگاه کارت خوان هوشمند مجهز شده اند و من بعد، بخشی از نظارت ها بصورت هوشمند و غیرحضوری انجام می شود.

به گزارش گلستان ما؛ فرهاد شیبک فرماندار کلاله در  کارگروه  آرد و نان شهرستان گفت: کلیه خبازی های شهری و روستایی کلاله به دستگاه کارت خوان هوشمند مجهز شده اند و من بعد، بخشی از نظارت ها بصورت هوشمند و غیرحضوری انجام می شود.

شیبک در ادامه اظهار داشت: همه نانوایی های کلاله تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۱ فرصت دارند؛ تا سیستم کاری خود را دوگانه سوز کنند.

فرماندار کلاله تصریح کرد: این گروه از نانوایی ها؛ با تشویق کارگروه آرد و نان؛ از سهمیه افزایشی آرد مازاد برخوردار می شوند.

فرماندار کلاله در ادامه بر ساماندهی خبازان سوپر آزاد تاکید کرد و گفت: خبازان سوپر آزادی؛ که بدون مجوز فعالیت دارند و یا آرد مصرفی خود را خارج از سامانه تهیه می کنند به تعزیرات حکومتی معرفی می شوند.

رحیم دانشور مدیر جهادکشاورزی کلاله؛ نیز در این جلسه گفت: طی یک‌ ماه گذشته ۱۸۹ بازدید از خبازی های شهرستان انجام گرفته؛ که منجر به تشکیل ۲۹ پرونده تخلف به ارزش ۲۳ میلیون تومان جریمه شده اند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.