1400-08-24 20:56
803
0
77055
در یازدهمین جلسه کمیسیون گردشگری و بافت تاریخی گرگان مطرح شد؛

تهیه سند جامع گردشگری گرگان/ الگوگیری از رویداد استارتاپی بسیج فضای مجازی در حوزه گردشگری

بصیرنیا گفت: با الگوگیری از سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج فضای مجازی نخستین رویداد استارتاپی در حوزه گردشگری تا پایان سال برگزار می شود.

به گزارش گلستان ما؛ در یازدهمین جلسه کمیسیون گردشگری و بافت تاریخی گرگان با موضوع به موضوع برگزاری رویداد استارتاپی با موضوع گردگشری با همکاری سازمان فضای مجازی بسیج استان گلستان تاکید شد.

بنا است این رویداد تا پایان سال با همکاری سازمان فضای مجازی بسیج استان، شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان، اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان و جامعه هتل داران و خانه مطبوعات برگزار شود.

علی اکبر بصیرنیا همچنین در این جلسه از تهیه سند جامع گردشگری گرگان خبر داد و گفت: در تلاش هستیم که در شورای اسلامی شهر گرگان قدم های مثبتی در حوزه تقویت گردشگری برداشته شود.

رئیس کمیسیون گردشگری و بافت تاریخی گرگان به ظرفیت های بی شماره گردشگری شهر گرگان اشاره کرد و ادامه داد: با الگوگیری از سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج فضای مجازی نخستین رویداد استارتاپی در حوزه گردشگری تا پایان سال برگزار می شود.

بصیرنیا متذکر شد: باید بتوانیم گردشگران خارجی و داخلی را به گرگان دعوت کنیم و متاسفانه در حوزه معرفی و اطلاع رسانی ظرفیت گردشگری اقدامات صورت نگرفته و امیدواریم با نشست ها و برنامه هایی که داریم در آینده گرگان را به مقصد گردشگری تبدیل کنیم.

وی افزود: حوزه گردشگری خوب معرفی نشده و امیدواریم با برگزاری رویداد استارتاپی با همکاری سازمان فضای مجازی بسیج و دیگر نهادها شاهد توسعه ظرفیت گردشگری باشیم.

رضا روشنی، رئیس سازمان فضای مجازی بسیج استان گلستان نیز در این جلسه تاکید کرد: امیدواریم با رویداد استارتاپی در حوزه گردشگری بتوانیم ظرفیت های گردشگری را توسعه دهیم و بتوانیم زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنیم.

روشنی خاطرنشان کرد: باید خروجی استارتاپ گردشگری ارائه راهکارهای راهگشا در حوزه افزایش ظرفیت گردشگری گرگان باشد.

وی افزود: می توانیم از طرح ها و ایده های برتر در این رویداد حمایت کنیم و باید برای این منظور ظرفیت ها و دغدغه های گردشگری را در یک نگاه در اختیار این فعالان استارتاپی قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.