1400-09-13 15:18
700
0
77380
قائم مقام شهرداری گرگان عنوان کرد؛

عذر قائم مقام شهرداری گرگان از اتفاقات و حواشی جشنواره پاییز هزار رنگ

قائم مقام شهردار گرگان در خصوص اشکالات زیست محیطی جشنواره نیز گفت: اگر منابع طبیعی مخالف بود باید اعلام می کرد، از فرمانداری مجوز لازم برای برگزاری جشنواره را گرفته بودیم که طبق آن نمایندگان لازم ملزم به همکاری می شوند.

به گزارش گلستان ما، آرش فولادیان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص حواشی ایجاد شده زیست محیطی، کرونایی و فرهنگی جشنواره پاییز هزار رنگ گرگان، اظهار کرد: این جشنواره یکی از فرصت هایی است تا بتوانیم موقعیت جغرافیایی و جاذبه های طبیعی شهر گرگان را معرفی نماییم.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری گرگان با بیان اینکه قرار بود در این جشنواره مهمان هایی از کشور عمان، عراق و سایر نقاط کشور در جشنواره حضور داشته باشند اما با توجه به تغییر زمان برگزاری تصمیمات جدیدتری اتخاذ شد.

وی افزود: حرکات ورزشی خواهران جزو برنامه ریزی های جشنواره ای نبوده و ما هم از اتفاق افتاده ناراحتیم از مردم شریف عذر خواهی می کنیم و این اتفاق در زمان قطعی برق جشنواره و به صورت خودجوش توسط گروهی از بانوان ورزشکار رخ می دهد که نیروهای برگزار کننده جشنواره پس از مدتی با ماجرا برخورد لازم را داشتند.

فولادیان در خصوص حواشی و انتقادات زیست محیطی از مکان برگزاری جشنواره نیز تصریح کرد: هیچ مجموعه ای بیشتر از شهرداری در طول این مدت برای النگدره دلسوزی نکرده است که منجر به هزینه میلیاردی سالانه شده و انتخاب لازم به ذکر است برای برگزاری مکان جشنواره نامه نگاری های لازم با منابع طبیعی صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد: یکی از دلایل ترافیک تغییر زمان از جمعه به چهارشنبه بود اگر در روز تعطیل برگزار می شد ترافیک کمتر بود و ما هم به صورت رسمی از اهالی شهرک سروش گرگان عذر می خواهیم.

منابع طبیعی مخالفت خود را بابت مکان جشنواره به ما اعلام نکرد

در بخش دیگری از این نشست خبری نیز سیدالنگی، قائم مقام شهردار گرگان عنوان کرد: ما در سال های گذشته شعار گرگان را شهر انتظار قرار دادیم و آن را دارالمومنین می دانیم به همین جهت تمام سیاست ها در حفظ و پاسداشت معنویات و پاسداری از ارزش های دینی و انقلابی است.

وی بیان کرد: اولین رویکرد ما این است مباحث مذهبی در تمام رویکردهای اجتماعی برای همه وجود داشته باشد و به همین جهت این جشنواره را همزمان با هفته معنوی گرگان آغاز کردیم اما اتفاقاتی خارج از اراده ما بود که باید توسط نیروهای شهرداری مدیریت می شد.

قائم مقام شهردار گرگان با اشاره به لزوم افزایش روحیه نشاط اجتماعی از طریق برگزار کردن جشنواره ها، اظهار کرد: رویکرد شهرداری تفاهمی و اجتماع بزرگ مردم در روز چهارشنبه نشان دهنده این است مردم استقبال کردند و خواهان نشاط اجتماعی برای شهر گرگان بودند.

سیدالنگی اذعان کرد: نباید حتی کوچک ترین موضوعی خاطر مردم شهر گرگان را مکدر کند بحث کاشت نهال و گونه های جنگلی در یک یا دوسال است که آن را پیگیری می کنیم و تمام انگیزه خود را برای آن گذاشته ایم.

وی در خصوص اشکالات زیست محیطی جشنواره نیز گفت: اگر منابع طبیعی مخالف بود باید اعلام می کرد، از فرمانداری مجوز لازم برای برگزاری جشنواره را گرفته بودیم که طبق آن نمایندگان لازم ملزم به همکاری می شوند.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.