1402-12-04 00:05
242
0
88890
معراجی‌ها؛

دست ابرقدرت‌ها را از جامعه جدا کنید

سرباز شهید مختار ایگدری در وصیت‌نامه‌اش به امت شهیدپرور ایران می‌نویسد: جبهه‌ها را خالی نکنید و امام را یاری کنید. از امت حزب‌الله می‌خواهم که نگذارند دشمنان داخلی و خارجی به کشور ما نفوذ کند.

به گزارش «گلستان ما»، شهید مختار ایگدری، در روز نوزدهم مرداد سال ۱۳۴۶ ه. ش. در تابستانی گرم و سوزان در یکی از آبادی‌های نزدیک شهر آزادشهر، به نام سبزواری، متولد شد. او از همان دوران طفولیت می‌دید که چگونه با سختی و مشقت مخارج خانواده تأمین می‌شود. با زحمت فراوان تا اول راهنمایی درس خواند و بیشتر از آن برایش میسر نبود و سپس به شغل کارگری و کشاورزی روی آورد. مختار ایگدری فردی ساده، مهربان و مؤدب بود و به مسائل عبادی نیز بسیار اهمیت می‌داد. همیشه به خدا توکل داشت و برای کمک به خانواده بسیار تلاش می‌کرد.

در سن ۱۹ سالگی عازم به خدمت سربازی شد و بدین ترتیب به ژاندارمری پیوست. پس از گذراندن دوره آموزشی سه ماه به منطقه جنگی سومار اعزام شد و عاشقانه با دشمن وطن، جنگید تا اینکه سرانجام در بیست و هشتم اسفند سال ۱۳۶۶ براثر ترکش خمپاره در همان منطقه عملیاتی به شهادت رسید.
 از آثار مکتوب شهید مختار ایگدری فقط وصیت‌نامه‌ای که برای خانواده و امت شهیدپرور نگاشته، باقی‌مانده است.
 او در وصیت‌نامه نگرانی و دلواپسی‌های خود را نسبت به جبهه بدین‌گونه بیان نموده که: «جبهه‌ها را خالی نکنید و امام را یاری کنید. از امت حزب‌الله می‌خواهم که نگذارند دشمنان داخلی و خارجی به کشور ما نفوذ کند و دست ابرقدرت‌ها را از جامعه جدا کنید.»

منبع: نوید شاهد گلستان

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.