1400-07-28 10:43
881
0
76626
رئیس شورای اسلامی گرگان:

شهردار باید از بامداد تا بامداد برای گرگان تلاش کند/ پروژه نیمه تمام پاشنه آشیل شهر گرگان

پایین محلی گفت: مردم شهرداری می خواهند که از بامداد تا بامداد برای گرگان تلاش کند تا بتوانیم به آرزوهایی که مردم گرگان دارند برسیم.

به گزارش گلستان ما؛ صفرعلی پایین محلی صبح امروز در آیین معارفه شهردار گرگان اظهار کرد: کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی مانع از آن شد که برای معارفه شهردار مراسم بزرگتری برگزار کنیم.

رئیس شورای اسلامی گرگان ضمن قدردانی از تلاش سرپرست و شهردار سابق گرگان ادامه داد: شهردار فعلی باید با شهردار گذشته در ارتباط باشند تا بتوانیم با وحدت در مسیر پیشرفت حرکت کنیم.

پایین محلی بابیان اینکه در این دوره شورای اسلامي شهر گرگان در برابر مردم رسالت سنگینی برعهده داریم، متذکر شد:باید پروژه های بزرگ را در شهر گرگان اجرا کنیم و باید پروژه های نیمه تمام را به پایان برسانیم و این مهم یکی از مشکلات شهری به شمار می رود.

وی افزود: پروژه تله کابین بیش از یک دهه مطرح است و هنوز نتوانستیم به نتیجه برسیم و باید طرح هایی را مطرح کنیم که گرگان را از معبر گردشگری به مقصد گردشگری تبدیل کند.

این مقام مسئول ابراز داشت: استان همجوار ما سه تله کابین دارد و سه خط دیگر درخواست دادند ولی هنوز نتوانستیم شورای عالی معماری و شهرسازی مجازات زیست محیطی نخستین تله کابین استان را دريافت کنیم.

پایین محلی تاکید کرد: نزدیک به ۱۵ میلیون مسافر عبوری از گلستان حضور می یابد و با معرفی پروژه های گردشگری می توانیم به ماندگاری مسافران در گرگان اقدام کنیم.

وی افزود: شهرداری می خواهیم که از بامداد تا بامداد برای گرگان تلاش کند تا بتوانیم به آرزوهایی که کردم گرگان دارند برسیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.