1401-02-28 13:30
744
0
80052
به بهانه حضور سرلشکر سلامی در گلستان؛

سپاه سدی در برابر محرومیت گلستان/ عنصر اصلی تعیین کننده میدان نبرد از زبان سرلشکر سلامی

هزار و یک فعالیت برای آنکه آبادی ها از رنگ محرومیت خارج شوند در بسیج سازندگی سپاه نینوا استان گلستان و چند هزار گروه جهادی در طول سال های اخیر پیگیری شد و این مسئله باعث شد که برای ارج نهادن به این مسیر و دیدار با نخبگان بسیج سرلشکر سلامی به نگارستان ایران سفر کند.

به گزارش گلستان ما؛ روزی در قلب هجمه دشمن، روزی در مرز فتنه و صیانت از انقلاب و روزی دیگر در دل سیل و زلزله سبزپوشان این سرزمین در کنار مردم و در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی ایستادند.

این دلاور مردی ها بر مردم گلستان به ویژه مردم ترکمن صحرا پوشیده نیست، مردمانی که با چشم خود دیدند برخلاف اراجیف رسانه های معاند این برادران سپاه و بسیج بودند که به قلب سیل زدند و کیسه بر دوش کشیدند و راه آب را بر خانه و کاشانه مردم بستند.

پس از سیل نیز خدمت صادقانه این دلاور مردان که باعث ساخت بخشی از خانه های آسیب دیده سیل زدگان از جمله مردم مستضعف و محروم گلستان شد به کسی پوشیده نبود.

هزار و یک فعالیت برای آنکه آبادی ها از رنگ محرومیت خارج شوند از طرح های آبرسانی تا ساخت خانه محروم در بسیج سازندگی سپاه نینوا استان گلستان و فعالیت چند هزار گروه جهادی در طول سال های اخیر این تلاش بی شائبه نشان می دهد که  امروز بخشی از اقتدار این نظام و امنیت جامعه مرهون تلاش های بی وقفه و از خودگذشتگی شهدای زنده ای است که امروز فرماندهی آن برعهده  دلاور مرد این روزهای سپاه سرلشکر سلامی است.

برای ارج نهادن این تلاش بی شائبه سرلشکر سلامی ؛ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهمان استان گلستان سر سبز گلستان شد، فرمانده کل سپاه طی سفر یک روزه به منظور بازدید میدانی از زیرساخت ها و ظرفیت های سپاه نینوا و دیدار با جمعی از نخبگان و فعالان اقشار بسیج به استان شهید پرورِ گلستان سفر خواهد کرد.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی ؛ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با استقبال رسمی سردار ملک شاهکوهی ؛ فرمانده سپاه نینوا وارد فرودگاه بین المللی شهدای گرگان شد، در نخستین برنامه سفر فرمانده کل سپاه به گلستان سرلشکر سلامی با پاسداران و رزمندگان تیپ مردم پایه سپاه نینوا دیدار کرد.

همچنین پیش از این دیدار فرمانده کل سپاه در بدو ورود به تیپ مردم پایه سپاه نینوا به مقام شامخ شهدای خوشنام آرمیده در این یگان سلحشور ادای احترام کرد.

سرلشکر سلامی در استان گلستان عنصر ایمان را تعیین کننده اصلی میدان های نبرد برشمرد و شاید این مولفه که در تار و پود مولفه های پاسداری نقش بسته باعث شده که سپاه برای دستگیری از مردم مستضعف و محروم فرش قرمز پهن کند.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع پاسداران تیپ مردم پایه سپاه نینوا استان گلستان تاکید کرد که تجربه گرانسنگ دوران جهاد در مقابل دشمنان خداوند این نکته را منعکس کرد که عنصر ایمان تعیین کننده اصلی میدان های نبرد است و دوران دفاع مقدس مثال بارزی از این حقیقت است.

وی افزود: شما پاسداران انقلاب اسلامی که برای دفاع از یکدیگر سبقت گرفته و مشتاق جهاد و در آرزوی شهادت هستید، در طول زمان می بایست همواره آمادگی جسمانی و رزم خود را بالا نگه دارید.

سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از پروژه مرکز جراحی محدود امام جعفر صادق(ع) سپاه نینوا و بررسی آخرین روند پیشرفت این مرکز درمانی بازدید کرد، این فرمانده خدوم و مردمی سپاه در جریان این بازدید بر تسریع روند ساخت این مرکز درمانی تاکید و برای تامین اعتبار آن قول مساعدت داد.

همچنین بنا است امروز نخبگان اقشار بسیجی با سرلشکر سلامی دیدار و گفتگو کنند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.