1400-08-05 19:42
791
0
76757
فرماندار گالیکش:

شهرداری کارتنخواب ها و متکدیان را ساماندهی کند

فرماندار گالیکش گفت: شهرداری‌ جهت جمع‌آوری متکدیان و کارتن خواب‌های سطح شهر، تفاهم نامه‌ای را با شهرداری گنبدکاووس درخصوص اسکان و ساماندهی افراد مذکور منعقد نماید.

به گزارش گلستان ما؛ احمد تجری‌مفرد در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی گالیکش با اشاره به اهمیت موضوعات اجتماعی و فرهنگی گفت: با بیان اینکه فرهنگ سازی، آموزش مهارت زندگی سالم و نشاط اجتماعی یکی از الویت‌های این کار گروه است، لذا برای ایجاد فرهنگ زندگی سالم  و داشتن نشاط اجتماعی نیازمند اهتمام جدی از سوی همه دستگاه‌های اجرایی هستیم.

وی با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی در مواجه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی افزود: آسیب‌های اجتماعی در جوامع توسعه یافته یکی از موارد  قابل توجه و در حال کاهش است که بصورت گسترده و زیربنایی به آن پرداخته می‌شود.
 
تجری‌مفرد گفت: دستگاه‌های اجتماعی شهرستان باید در حوزه آسیب‌های اجتماعی و مسائل فرهنگی حضور فعالانه داشته باشند تا با کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه را به سمت مزلت اجتماعی شهروندان سوق داد. از طرفی با فعالیت انفرادی در این حوزه  نتیجه مطلوب حاصل نخواهد شد.

فرماندار گالیکش تصریح کرد: شهرداری‌ جهت جمع‌آوری متکدیان و کارتن خواب‌های سطح شهر، تفاهم نامه‌ای را با شهرداری گنبدکاووس درخصوص اسکان و ساماندهی افراد مذکور منعقد نماید.

وی گفت: با توجه به شیوع طاعون و آنفولانزا پرندگان در برخی از استان‌ها، اداره دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان موظفند اقدامات لازم را درخصوص پیشگیری و مقابله با این بیماری‌ها در دستور کار قرار دهند.

تجری مفرد افزود: کارشناس فرمانداری در خصوص انتقال فوت شدگان ناشی از وقوع حوادث جاده‌ای، هماهنگی‌های لازم را با واحد اجتماعی استان انجام دهد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.