1399-09-23 10:50
651
0
72045

شهرستان علی آباد کتول تغییر وضعیت داد/ خدمات رسانی ۲۵ تیم در طرح شهید سلیمانی/ پلمپ ۴ واحد صنفی در علی آباد کتول

شهرستان علی آباد کتول از وضعیت قرمز به نارنجی کرونایی، تغییر وضعیت داد.

به گزارش گلستان ما، در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با حضور دکتر حق شناس استاندار گلستان مصوب و اعلام شد از بین ۱۴ شهرستان استان تنها شهرستان گمیشان در وضعیت قرمز قرار دارد و باقی شهرستان ها در وضعیت نارنجی هستند.

سوخته سرایی فرماندار شهرستان علی آبادکتول  پس از جلسه ویدئو کنفرانس با‌ استاندار، گفت، با توجه به شرایط نارنجی شهرستان ممنوعیت تردد وسایط نقلیه ورود و خروج خودروهای غیربومی در سطح شهرستان  اجرایی و تا اطلاع ثانوی تغییری در روند اجرای محدودیتها نخواهیم داشت.

رئیس ستاد مقابله با کرونا  شهرستان علی آباد کتول افزود: فعالیت بازار و صنوف مختلف، گروه های شغلی ۱ و ۲ با رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز به فعالیت بوده و مشاغل گروه ۳ و ۴ همچنان تعطیل می باشند.

سرهنگ زمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان گفت:  قرارگاه شهید سلیمانی با ۲۵ تیم در سطح شهرستان در قالب تیم های نظارتی حمایتی و مراقبتی در حال خدمات رسانی به شهروندان هستند.

دکتر تاج بردی نظری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان علی آبادکتول هم گفت: در مجموع ۲۹۰ بازدید مشترک ستاد مقابله با کرونا شهرستان انجام که ۴۷ اخطار ابلاغ و ۴ واحد متخلف پلمپ شدند و بیشترین موارد اخطار ها به سوپر مارکت ها، نانوایی ها، بانک ها و ادارات بوده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.