1400-09-06 16:38
997
0
77285
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:

شورای شهر با انشقاق به جایی نمی رسد/ مدیریت شهری مناطق محروم گرگان را دریابد

ملک شاهکوهی گفت: فلسفه شورا مشورت است و دوره رقابت اعضای شورا تمام شده و فصل خدمت است و خدمت با انسجام شکل می گیرد و با انشقاق شورای شهر به جایی نمی رسد.

به گزارش گلستان ما، سردار علی ملک شاهکوهی عصر امروز در بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: ۹ ماه پس از پیروزی انقلاب امام(ره) بسیج را تشکیل دادند و عملا کشور را به دست جوانان سپردند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: اگر بسیج نبود قطعا صدام و رژیم بعث به اهداف خود از جنگ تحمیلی می رسید ولی دیدم با ایثار بسیجیان سربلند از هشت سال دفاع مقدس خارج شدیم.

ملک شاهکوهی یادآور شد: در کرونا، ناامنی، اغتشاشات، سیل و زلزله و غیره بسیج کارنامه درخشانی از خود ارائه کرد و در جبهه مقاومت نیز تفکر بسیجی توانست جلوی اهداف شوم استکبار را بگیرد.

وی بابیان اینکه باید بتوانیم تفکر بسیجی را بسط و گسترش دهیم، افزود: فلسفه شورا مشورت است و دوره رقابت اعضای شورا تمام شده و فصل خدمت است و خدمت با انسجام شکل می گیرد و با انشقاق شورای شهر به جایی نمی رسد.

این مقام مسئول متذکر شد:  فرهنگ انقلاب اسلامی کاری کرد که در جبهه مقاومت از ۱۶ کشور برای دفاع از اهل البیت(ع)  نیرو ساماندهی می شدند.

ملک شاهکوهی افزود: در شورای اسلامی هدف  مردم  و انقلاب اسلامی باید مد نظر قرار دهیم  اگر من و منیت به وجود بیاید هم مردم و هم انقلاب اسلامی را از آرمان های خود فراموش خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: نسبت به عملکرد برخی از اعضای شورای شهر که تمثال شهدا را در سطح شهر نصب نکردند اعتراض داریم و چرا پارک موزه دفاع مقدس به عنوان یک الگوی ایثار باید این شرایط داشته باشد و  اینها باید پاسخگوی خدای متعال باشند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان متذکر شد: اگر مسئولیت را برعهده می گیرید وظیفه بر عهده شما است و اگر‌ نمی توانید پست و  مسئولیت را رها کنید.

ملک شاهکوهی به توزیع عادلانه خدمات شهری اشاره کرد و خاطرنشان کرد: شورای شهر مناطق محروم و ضعیف را دریابد، محرومین و مردم پایین شهر در راه انقلاب ایستادند ولی خدمات و برنامه های شهرداری برای بالاشهر در نظر گرفته می شود.

وی با اشاره به توجه به یادمان های موجود شهدا تاکید کرد و ابراز داشت: شهردار پیشین نسبت به یادمان ها توجه داشت و باید این رویه تداوم یابد.

این مقام مسئول بابیان اینکه باید برای مردم ایثارگری کنید، متذکر شد: اگر برای مردم سیلی بخوریم و ایثارگری کردیم در مسیر درست مسئولیت قرار گرفتیم و باید در مسئولیت خود را برای مردم فدا کنیم.

ملک شاهکوهی به عدم ورود به جریان های سیاسی تاکید کرد و گفت: طرفداری از جریان های سیاسی نباید خللی در  فعالیت های شورای شهر و شهرداری داشته باشد.

وی به اتمام پروژه های نیمه تمام تاکید کرد و افزود: استفاده بهینه از ظرفیت هایی مثل قرارگاه خاتم باید استفاده شود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان به تدابیر لازم برای جذب گردشگری اشاره کرد و افزود: عواملی در استان دست به دست هم می دهد که گردشگری در استان رقم بخورد که گردشگر ا استان وارد نشود.

ملک شاهکوهی به مرمت میدان شهدا تاکید کرد و افزود: باید الگو مناسب از مفاخر  شهدای شهر داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.