1401-04-03 10:33
515
0
80566
در پی اعتراض تاکسی داران کلاله به نرخ کرایه؛

شورای شهر کلاله بر مصوبه خود تاکید کرد/ تاکسی داران متخلف به تعزیرات معرفی می شوند

مرتضویان گفت: نرخ مصوب شورا براساس قانون است و تاکسی دارانی که بیشتر از نرخ مصوب از شهروندان کرایه دریافت کنند؛ به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

به گزارش گلستان ما؛ روز گذشته برخی از تاکسی داران درون شهری شهر کلاله در پی اعتراض به نرخ مصوب کرایه از سوی شورای شهر و تایید ان در کمیته انطباق فرمانداری، خود، اقدام به افزایش کرایه کرده بودند که با واکنش شورای شهر و شهرداری مواجه شد.

در این راستا؛ الله نظر مرتضویان، رییس شورای شهر کلاله در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: نرخ مصوب کرایه درون شهری با توجه به نرخ تورم و دیگر ابعاد مختلف و براساس قانون مصوب شده و تغییر و افزایش آن، مستلزم دستور از سوی استانداری است.

وی افزود: نرخ کرایه شهری و آژانس ها به ترتیب ۲ و ۷ هزار تومان مصوب و در کمیته انطباق فرمانداری تایید شده است.

رییس شورای شهر کلاله تاکید کرد: متاسفانه برخی از تاکسی داران درون شهری با تخطی از قانون و مصوبه اخیر، اقدام به افزایش خودسرانه کرایه درون شهری کرده اند و از ما خواستار سکوت در این خصوص هستند؛ این در حالی است که ما باید در مقابل نزدیک به ۴۰ هزار شهروند پاسخگو باشیم.

وی ادامه داد: هر گونه تغییر در نرخ مصوب، مستلزم دستوری از استانداری به شورا و شهرداری است تا به واسطه آن، نرخ جدید مصوب شود و باید متذکر شویم که در صورتی که تاکسی داران بیشتر از نرخ مصوب یاد شده از شهروندان دریافت کنند؛ برابر قانون با انها رفتار خواهد شد.

گفتی است براساس ادعای رانندگان، این نرخ مصوب جوابگوی هزینه های زندگی با وجود تورم حاضر نیست و در کنار آن، استهلاک خودرو نیز بر هزینه های انها افزوده می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.