1402-11-17 11:31
592
0
88694
رئیس‌کل دادگستری گلستان خبر داد:

صدور ۹۷ ابلاغیه الکترونیکی در دادگستری گلستان

رئیس‌کل دادگستری گلستان گفت: ۹۷ درصد ابلاغیه‌ها در سال جاری در مرکز حل اختلاف استان گلستان به‌صورت الکترونیک انجام شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما؛ حیدر آسیابی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: دو واحد مسکونی برای دو خانواده زندانی صف تا ۱۰۰ ساخته شده و در اختیار خانواده‌ها قرار گرفته است.

رئیس‌کل دادگستری گلستان با بیان اینکه ۲۷ مورد بازسازی منزل خانواده زندانیان نیز تاکنون انجام شده است، بیان کرد: بحث تعیین و تکلیف پتروشیمی گلستان یک ابرپروژه با ۹۰ هزار سهام‌دار در دستور کار قرار گرفت و مشکلات در نحوه واگذاری و اجرای اصل ۴۴ برای برون‌سپاری به بخش خصوصی حل‌وفصل کردیم.

آسیابی ابراز داشت: در روستای توسعه گردشگری استان روستایی آشوراده رسیدگی به پرونده قضائی ظرف یک ماه انجام شد.

وی گفت: ۹۷ درصد ابلاغیه‌ها در سال جاری در مرکز حل اختلاف استان گلستان به‌صورت الکترونیک انجام شده که موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های دادرسی شده است.

رئیس‌کل دادگستری گلستان بیان کرد: در سال جاری ۵۶ درصد پرونده‌های وارد به شعب حل اختلاف شامل ۶۸ هزار فقره پرونده به‌صورت الکترونیک رسیدگی شده و این مسئله رضایت ۷۱ درصدی مراجعین را در پی داشته است.

آسیابی به افزایش مرکز نگهداری ماده ۱۶ اشاره کرد و گفت: باهمت یکی از خیرین که بیش از ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده. ۷۰۰ نفر به ظرفیت این مرکز افزوده خواهد است.

وی از کاهش ۱۰ درصدی میزان سرقت گلستان اشاره کرد و گفت: به موضوع النگدره مطابق قانون عمل خواهیم کرد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.