1400-06-27 14:47
482
0
76169
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس تاکید کرد

ضرورت تلاش بنیاد مستضعفان برای محرومیت زدایی در گلستان

منتظری گفت: مسئولیت سنگینی برعهده بنیاد مستضعفان است و باید غبار رنج محرومیت از استان زدوده شود.

به گزارش گلستان ما، غلامرضا منتظری در دیدار با با مدیرکل بنیاد مستضعفان گلستان اظهار کرد: ویژگی های گام دوم انقلاب اسلامی واگذاری مسئولیت ها به جوانان است و بار مسئولیتی ایران سربلند برعهده جوانان متعهد و انقلابی خواهد بود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس  شورای اسلامی ادامه داد: مسئولیت سنگینی برعهده بنیاد مستضعفان است و باید غبار رنج محرومیت از استان زدوده شود و امروز یکی از مهمترین مولفه برای حفظ ارزش های اجتماعی اقداماتی است که بنیاد مستضعفان انجام می دهد.

منتظری بیان کرد: نقطه توجه بسیاری از مردم به اقدامات بنیاد مستضعفان است و نگاه برخی مردم این است که خدماتی که بنیاد مستضعفان انجام می دهد از بخشی از خدمات دولتی بهتر است و این نگاه به بنیاد مستضعفان بسیار ارزشمند است.

وی افزود: بنیاد مستضعفان توانسته این اعتماد را در مقیاس ملی بین مردم به خود جلب کنند و امیدواریم مدیر بنیاد مستضعفان در استان دامنه خدمات را به مردم استان که همه قابلیت ها و ظرفیت های خود را برای دفاع از انقلاب به کار گرفتند افزایش دهد و بتوانیم لبخند رضایت را در بیش از گذشته بر لبان مردم شاهد باشیم.

این مقام مسئول متذکر شد: سرمایه گذاری در حوزه استان گلستان حرف منطقی بوده و باید بتوانیم برای استان با توجه به قابلیت های استان طرح و پروژه ای پیشنهاد شود تا سرمایه گذاری در این زمینه از سوی بنیاد مستضعفان اتفاق بیفتد.

منتظری تاکید کرد: با توجه به محرومیت بخش انبارالوم باید تصویر روشنی از نیازها و چالش های این منطقه ارائه شود و بتوانیم غبار محرومیت را با همت بنیاد مستضعفان از این منطقه بزداییم.

وی به دیدار با فتاح، رئیس سازمان بنیاد مستضعفان اشاره کرد و گفت: حل مشکلات واگذاری اراضی بنیاد مستضعفان در استان، واگذاری امکلاک بنیاد برای فعالیت های فرهنگی، کمک به تامین بسته های معیشتی، بحث تامین سیمان برای مسکن محرومان، بحث واگذاری زمین برای مسکن محرومان از مسائلی بود که در این دیدار مطرح شد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.