1401-04-20 06:20
525
0
80750
معاون رییس جمهور در نماز عید فطر اهل سنت کلاله:

عید قربان نماد وحدت، انسجام و همبستگی مسلمانان است/ ترکمن ها پای نظام ایستاده اند

معاون رییس جمهور گفت: مسلمانان در روز عید قربان نزاع و کشمکش را کنار گذاشته و فراتر از قومیت، نژاد، ملیت و مذهب در کنار هم قرار می‌گیرند.

به گزارش گلستان ما؛ سیدمحمد حسینی معاون رییس جمهور در جمع نمازگزاران اهل سنت کلاله در مجتمع شیخ داغستانی این شهرستان کلاله گفت: مسلمانان در روز عید قربان نزاع و کشمکش را کنار گذاشته و فراتر از قومیت، نژاد، ملیت و مذهب در کنار هم قرار می‌گیرند.

حسینی گفت:دولت سیزدهم در حال سفر به کشورها همسایه و برقراری روابط با آنهاست و سفرهای مختلفی به کشورهای تاجیکستان و ترکمنستان در این دولت انجام شده است.

وی تاکید کرد: موقعیت ایران در بحث روابط با کشورهای ساحل خزر و ارتباط با قطر، عمان و روسیه ممتاز است و به شما این اطمینان را می‌دهیم که اعضای دولت و وزیران، معاونان رییس جمهور و استانداران بر اساس احساس وظیفه شبانه روز در حال خدمت و گره‌گشایی از کارهای مردم هستند.

معاون رییس جمهور همچنین به نمایندگی از رییس جمهور از همراهی مردم با دولت قدردانی کرد و گفت: مردم ترکمن به همانند سایر اقوام در فعالیت‌های سیاسی مشارکت دارند و وفاداری خود را به نظام اسلامی اعلام کردند و یکپارچه و متحد در کنار دیگر اقشار و گروه‌ها در کنار دولت هستند که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.