1400-07-29 12:03
413
0
76643

كشف 262 كيلوگرم ترياك در عمليات مشترك پليس

جانشين فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: با اشراف اطلاعاتي ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان و همكاري پليس خراسان جنوبي ، یکی از سوداگران مرگ که قصد جابجایی مواد مخدر را داشت، شناسایی شد.

به گزارش گلستان ما؛ سرهنگ "فرزاد تاجره" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: با اشراف اطلاعاتي ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان و همكاري پليس خراسان جنوبي ، یکی از سوداگران مرگ که قصد جابجایی مواد مخدر را داشت، شناسایی شد.

وي افزود: متهم که با یک دستگاه اتوبوس قصد جابه جایی مواد افیونی را داشت با همكاري پليس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبي در ايست و بازرسي سهل آباد شهرستان نهبندان شناسایی و خودرو وی متوقف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو مورد نظر، 262 کیلو تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و يك قاچاقچی نیز دستگیر شد.

جانشين فرمانده انتظامی استان ضمن اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، هوشمندی و اقتدار را دو ویژگی اصلی پلیس دانست و خاطرنشان کرد: پلیس گلستان با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی قاطعانه با مخلان امنیت جامعه مقابله کرده و اجازه فعالیت های مجرمانه به قاچاقچیان و سوداگران مرگ را نخواهد داد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : پایگاه خبری پلیس

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.