1400-01-24 17:35
821
0
74140
رئیس شبکه بهداشت ودرمان در کلاله خبر داد؛

مجتمع دندانپزشکی در کلاله راه اندازی می شود

ابراهیم فدایی گفت: با همکاری خیرین سلامت و بهره برداری از ساختمان در حال احداث مرکز خدمات جامع سلامت شماره ۲ شهری و همکاری دانشگاه علوم پزشکی؛ مجتمع دندانپزشکی شهرستان راه اندازی می شود.

به گزارش گلستان ما، ابراهیم فدایی مدیر  بهداشت و درمان شهرستان کلاله در حاشیه تجلیل از دندانپزشکان این شبکه در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: با همکاری خیرین سلامت و بهره برداری از ساختمان در حال احداث مرکز خدمات جامع سلامت شماره ۲ شهری و همکاری دانشگاه علوم پزشکی، مجتمع دندانپزشکی شهرستان راه اندازی می شود.

وی افزود: انشاءالله تلاش می کنیم تا با استقرار چندین دستگاه یونیت دندانپزشکی و به کارگیری تعداد بیشتری دندانپزشک، مردم شهرستان آسوده تر و با شرایط بهتری از خدمات دندانپزشکی برخوردار شوند.

رشید آتا مسئول کلینیک دندانپزشکی شبکه بهداشت و درمان کلاله نیز اظهار داشت: طی سال گذشته ۸ هزار و ۹۹۴ نفر از خدمات سه کلینیک دندانپزشکی فعال در شهر کلاله ، شهر فراغی و روستای مالای شیخ بهره مند شدند.

مسئول بخش دندانپزشکی شبکه بهداشت و درمان کلاله با اعلام این نکته که حدود ۶۰ درصد مراجعین مربوط به "دندانپزشکی پیشگیری" بوده اند؛ گفت: امیدواریم با تامین نیرو دو واحد دندانپزشکی روستای گرگاندوز و قرانکی جنگل در بخش پیشکمر، فعال شوند.

گفتنی است؛ در شبکه بهداشت و درمان کلاله ۴ دندانپزشک فعالیت کاری دارند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.