1401-02-18 13:17
644
0
79899
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس؛

مجلس و دولت در خصوص حذف ارز ترجیحی با مدیریت هوشمند هم عقیده‌اند/ دولت در پرتوی یک تدبیر شایسته سرمایه‌های اجتماعی را افزایش دهد

منتظری گفت: باید حذف ارز ترجیحی با مدیریت هوشمندانه‌ای اتفاق بیفتد و مجلس و دولت در این خصوص هم عقیده هستند.

غلامرضا منتظری در گفتگو با گلستان ما گفت: یکی از مباحث اصلی در شرایط فعلی کشور تأمین نیاز‌های اساسی مردم به ویژه مسائل اقتصادی و معیشتی است، با تمام وجود باید به این مسأله اهتمام داشته باشیم و باید بدانیم مردم ولی نعمت‌های ما هستند و هیچ چیزی نباید بالاتر از پاسخگویی به مردم به ویژه تأمین کالا‌های اساسی باشد.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: نقل قول‌های مختلفی در کشور در خصوص اقدامات دولت محترم شکل می‌گیرد و چند نکته قابل ذکر است، نخست اینکه باید حذف ارز ترجیحی با مدیریت هوشمندانه‌ای اتفاق بیفتد و مجلس و دولت در این خصوص هم عقیده هستند.

منتظری تأکید کرد: دولت باید تلاش کند قبل از هر اقدامی بسته رسانه‌ای براساس جهاد تبیین داشته باشد، جهاد تبیین در دو بخش خدمات و کارکرد و تلاش‌ها و فعالیت‌هایی که در نظام شکل می‌گیرد و برای اینکه غافل نشویم مردم یادآور شویم تا‌امید افزایش یابد.

وی افزود: وجه دوم جهاد تبیین روشنگری و تدوین و ارائه تصویر روشن از آینده است و مردم باید نسبت به آینده خود‌امیدوار باشند و یکی از اقدامات این است که از نظر عملی پنجره را بر روی مردم باز کند و اگر می‌خواهیم در حوزه نان قدمی برداریم باید بگوییم چطور اتفاق می‌افتد و چه پیامد‌هایی دارد وچه رابطه‌ای با قدرت خرید مردم خواهد داشت و این مسأله باید کاربردی توسط وزرا و رئیس جمهور و سخنگوی دولت اتفاق بیفتد و اگر این چنین نشود مردم احساس نگرانی و ناامنی خواهند داشت.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم در پرتوی یک تبلیغ شایسته آرامش مردم را حفظ کنیم و در پرتوی یک تدبیر شایسته از بحث ناامیدی پیشگیری کنیم و از یاس و ناامیدی مردم را از بین ببریم و عملیات روانی را کم اثر کنیم و در مقابل با افزایش اعتماد سرمایه اجتماعی را افزایش دهیم.

منتظری تأکید کرد: فراهم‌سازی زیرساخت‌ها نکته دوم است که در خصوص حذف ارز ترجیحی بعد از اینکه تصمیم ن‌های شد دولت مد نظر قرار دهد و به عینه عمل کند و مردم این نظریات را در عمل ببینند و این مهم باعث یک ثبات و آرامش بین مردم می‌شود.

وی بیان کرد: مردم عزیز ایران بهترین مردم دنیا هستند و پرچم صبرو استقامت را در‌اندیشه خود احتزاز درآوردند و برای عبور از خطر‌ها انقلاب را حمایت کردند و وظیفه دولت است که پاسخ شایسته و در خور به این نیاز‌ها بدهد.
این نماینده مجلس ابراز داشت: مجلس نیز خانه ملت است و محل انعکاس فریاد ملت است و ملتی که کشورشان را دوست دارند و جان فرزندان خود گذاشتند تا این پرچم همواره به برافراشته بماند شایسته بهترین‌ها هستند و انتظار داریم مسئولان با دقت بیشتر طرح‌ها را عملیاتی کنند و در یک اقدام یک پارچه این کار تجربه شود و نقاط ضعف برطرف شود و وقتی اجرا می‌شود اما و اگر و‌ای کاش را به کار نبندیم.

منتظری گفت: مردم عزیز و گلستانی‌ها اعتقاد داشته باشد نمایندگان خادمان هستند و تمام تلاش دولت و مجلس این است که اسباب رضایتمندی را فراهم کنند و در کنار این چالش‌ها باید صبور باشیم و اصحاب رسانه به جهاد تبیین کمک کنند و مراقب باشیم که در دام جنگ رسانه‌ای دشمن قرار نگریم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.