1403-05-04 15:30
195
0
90815
فرماندار کلاله:

مصوبات شورای ترافیک بدون تاخیر اجرا شود

فرماندار کلاله گفت: تصمیمات اتخاذ شده در این جلسات باید به طور کامل و بدون تأخیر اجرایی شوند تا بتوان به بهبود وضعیت ترافیکی شهرستان دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، فرهاد شیبک امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان گفت: جلسات شورا به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیک و حمل و نقل و ارائه راهکارهای لازم تشکیل می‌شود و مصوبات این جلسه لازم الاجرا و الزام‌آور است.

وی تأکید کرد:  تصمیمات اتخاذ شده در این جلسات باید به طور کامل و بدون تأخیر اجرایی شوند تا بتوان به بهبود وضعیت ترافیکی شهرستان دست یافت.

فرهاد شیبک بیان کرد: اصل و مبنای شورای ترافیک، فرهنگ‌سازی و آموزش است و باید این دو مقوله مورد توجه ویژه اعضا قرار گیرد.

وی افزود: آموزش عمومی و ترویج فرهنگ صحیح ترافیکی نقش اساسی در کاهش تصادفات و بهبود رفتارهای ترافیکی دارد؛ بنابراین، تمام دستگاه‌های مرتبط باید برنامه‌های آموزشی مناسبی را برای افزایش آگاهی عمومی و تغییر نگرش‌ها اجرا کنند.

وی همچنین گفت: دستگاه‌های متولی به‌ویژه شهرداری و راهداری با همکاری سایر ادارات، اهتمام جدی در راستای حل مسائل ترافیکی داشته باشند.

وی از این دستگاه‌ها خواست تا با هماهنگی و هم‌افزایی بیشتر، برنامه‌های مؤثری را برای مدیریت ترافیک، کاهش ترافیک سنگین و بهبود زیرساخت‌های حمل و نقل اجرا کنند.

فرماندار کلاله ادامه داد: باید از همه ظرفیت‌های شهرستان در راستای آرام‌سازی، بهسازی و رفع مخاطرات نقاط حادثه‌خیز به خوبی استفاده شود.

شیبک  اشاره کرد: شناسایی و اصلاح نقاط پرخطر و حادثه‌خیز یکی از اولویت‌های اصلی است و لازم است تا با بهره‌گیری از تمام امکانات و منابع موجود، این نقاط بهبود یابند تا امنیت جاده‌ها و خیابان‌ها افزایش یابد.

در ادامه جلسه، اعضا به بیان نقطه‌نظرات، مسائل و مشکلات در حوزه ترافیک شهرستان پرداختند. هر یک از اعضا با توجه به تجربیات و تخصص خود، پیشنهادها و راهکارهایی را برای بهبود وضعیت ترافیکی شهرستان ارائه دادند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.