1401-03-07 12:06
808
36
80214

مهلت ارسال آثار «جشنواره رسانه‌ای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» در گلستان تمدید شد/ ارسال 100 اثر به دبیرخانه جشنواره

مسوول بسیج رسانه استان گلستان از تمدید مهلت ارسال آثار «نخستین جشنواره رسانه‌ای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» استان گلستان خبر داد.

به گزارش گلستان ما، محمدمهدی تجری امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: مهلت ارسال آثار «نخستین جشنواره رسانه‌ای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» استان گلستان تا تاریخ ۲۰ خرداد ماه جاری تمدید شد و علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند اثرات خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون قریب به ۱۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، تصریح کرد: مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان گلستان تا تاریخ دوم خرداد ماه سال جاری بود که اکنون این جشنواره تا تاریخ ۲۰ خرداد ماه تمدید شد.

مسوول بسیج رسانه گلستان با بیان اینکه بیشترین آثار ارسالی به جشنواره در حوزه مکتوبات بوده است، ابراز کرد: در مدت باقی‌مانده از اصحاب رسانه استان گلستان انتظار می‌رود در حوزه چند رسانه‌ای نیز استقبال خوبی داشته باشند.

تجری خاطرنشان کرد: متاسفانه سایت جشنواره با اشکالاتی روبه رو بود و اکنون این مشکل برطرف شده و امکان ارسال از طریق سایت فراهم شد و علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به آدرس https://golestan-festival.ir ارسال کنند.

وی هدف اصلی این جشنواره را سمت و سو دادن به آثار آسیب‌های اجتماعی دانست و اظهار کرد: جشنواره رسانه‌ای کاهش آسیب‌های اجتماعی در دو قالب حرفه‌ای و عمومی برگزار می‌شود و اصحاب رسانه در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌توانند تولید محتوا کنند.

مسوول بسیج رسانه گلستان با بیان اینکه اهالی قلم می‌توانند در جشنواره رسانه‌ای کاهش آسیب‌های اجتماعی در چهار قالب تیتر، مقاله، یادداشت، گزارش و عکس در بخش حرفه‌ای شرکت کنند، افزود: موضوعات جشنواره در قالب عفاف و حجاب، تصادفات جاده‌ای، سرقت، خودکشی، حاشیه‌نشینی، معضلات پیری جمعیت و سالمندی جامعه، کودکان کار، قاچاق کالا و ارز، جمعیت و فرزندآوری است همچنین اعتیاد، طلاق، مصرف مشروبات الکلی، خشونت اجتماعی، خشونت علیه زنان، خانواده، کسب و کار، رسانه، کرونا و ازدواج از دیگر موضوعات این جشنواره است.

تجری خاطرنشان کرد: شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است و شرکت‌کنندگان در این جشنواره می‌توانند سه اثر را به دبیرخانه ارسال کنند و زمان نشر آثار از سال ۱۳۹۹ لغایت ۱۴۰۱ خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.