1401-06-08 15:09
458
0
81418
در نشست خبری مطرح شد؛

نیازمند حمایت رسانه هستیم/ تشکیل ۵ کارگروه جوانی جمعیت در سپاه کلاله

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله گفت: خط قرمز ما سلامت مردم است و در این خصوص فصل الخطاب ما و شبکه در این حوزه قانون است و در این راستا نیازمند حمایت رسانه هستیم.

به گزارش گلستان ما؛ ابراهیم فدایی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان کلاله گفت: خبرنگاران در عرصه خبر بدون هیچ چشم داشتی به وظیفه خطیر خود عمل می کنند.

وی افزود: شبکه بهداشت و درمان به عنوان یک مرکز خدمات رسان، نیازمند حمایت رسانه است تا به این واسطه خدمات به مردم معرفی شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله یاداور شد: نسبت به گذشته، رسانه ها فعال تر شده اند و مردم نیز هوشمند و آگاه تر شده  اند؛ ما از خبرنگاران انتظار مماشات نداریم و انتقادهای سازنده باعث پیشبرد اهداف خواهد شد.

دکتر فدایی تصریح کرد: بیمارستان کلاله دارای امکانات و ویژگی های زیادی است که می‌تواند در حوزه های مختلف به مردم خدمات رسانی کند و نیاز نیست بیماران برای درمان و دریافت خدمات به دیگر شهرها با تعرفه های بالاتر مراجعه کنند.
وی تاکید کرد: خط قرمز ما سلامت مردم است و در این خصوص فصل الخطاب ما و شبکه در این حوزه قانون است.

فدایی گفت: در اجرای قانون، با دیگر شهرها و استان ها مقایسه ای اقدام نمی کنیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله تاکید کرد: بیش از ۹۹ درصد مردم شهرستان واکسینه شده اند و باید یادارو شدیم که خطر کرونا هنوز هم باقی است و روز گذشته نیز دو نفر جان خود را از دست دادند.

فریده حیدری مسئول بهداشت خانواده شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله نیز گفت: با معرفی شبکه بهداشت و درمان، برای ۲۵۰ مادر باردار از سوی کمیته امداد بسته های حمایتی توزیع می شود و ۱۰۰ کودک در دوره ای معین بسته های کمک معیشتی دریافت می کنند.

وی افزود: در حال حاضر ۱۳۶۳ مادر باردار تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله هستند که ۵۱۴ مادر ، مادر باردار ویژه هستند.

حیدری تصریح کرد: شبکه بهداشت و درمان برای قشر سالمند، اقدامات و خدمات مختلفی ارائه می دهد.

مسئول خانواده شبکه بهداشت و درمان کلاله گفت: در حوزه جوانی جمعیت نیز بیشتر اقدامات صورت گرفته حول آموزش است و در این راستا نیز اقدامات میدانی مختلفی نیز انجام شده و در دستور کار است.


سرگرد مهدی خسروی، نماینده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کلاله در این جلسه، گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، خطر کاهش جمعیت و رو به پیری رفتن آن، یکی از دغدغه های مهم کشور است.

وی افزود: کشور و نظام توان مدیریت ۱۵۰ میلیون جمعیت را هم دارد و باید گره های ذهنی مردم که بیشتر جنبه اقتصادی است؛ توسط نخبه های جامعه باز شود.

خسروی تاکید کرد: دشمن توسط رسانه گره های ذهنی را در مردم ایجاد کرد؛ لذا می طلبد رسانه ها نیز با مطالبه گری کم کاری مسئولین در این حوزه را به چالش بکشند.

وی در ادامه گفت: در بحث جوانی جمعیت در سپاه ۵ کارگروه تشکیل شده است و پیرامون فرمایشات رهبری، پیوست فرهنگی دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.