1400-06-27 13:35
374
0
76166
استاندار گلستان:

هیچ شهری در گلستان با وضعیت قرمز کرونایی نداریم

حق شناس گفت: در حال حاضر هیچ با وضعیت قرمز کرونایی در استان گلستان نداریم و تنها سه شهر در وضعیت نارنجی و مابقی شهرهای ما در وضعیت زرد قرار دارد.

به گزارش گلستان ما، هادی حق شناس ظهر امروز در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: از مردم شریف استان گلستان که نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام دارند و همچنین کادر درمان که بالغ بر 19 ماه است که نسبت به درمان بیماران کرونایی شبانه روزی تلاش می کنند تقدیر می کنیم.

استاندار گلستان به شیب نزولی کرونا در استان اشاره کرد و ادامه داد: تعداد عزیزانی که از دست می دهیم بسیار کمتر شده و باید تلاش کنیم میزان مرگ و میربیماران کرونایی به صفر  برسد.

حق شناس بابیان اینکه با رعایت پروتکل ها می توانیم شیب نزولی کرونا را تداوم دهیم، متذکر شد: در حال حاضر هیچ با وضعیت قرمز کرونایی در استان گلستان نداریم و تنها  سه شهر  در وضعیت نارنجی و مابقی شهرهای ما در وضعیت زرد قرار دارد.

وی بابیان اینکه در هفته آینده تعداد قابل توجه ای از شهرهای ما در وضعیت زرد قرار خواهد داشت، متذکر شد: منع تردد شبانه و رعایت پروتکل های بهداشتی با توجه به وضعیت شهرها همچنان مطرح است.

این مقام مسئول بابیان اینکه پیاده روی به شهرهایی مقدسه و اماکن مذهبی  براساس مصوبه ستاد ملی کرونا ممنوع است، متذکر شد: هر ساله چندین میلیون نفر برای پیاده روی اربعین اعزام می شدند ولی امسال به دلیل شرایط کرونا این تعداد به 60 هزار نفر در سطح کشور رسیده و این افراد باید دو دز واکسن کرونا را دریافت کرده باشند و همچنین باید هنگام پرواز تست پی.سی.آر آنها منفی باشد.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.