1401-06-06 07:28
649
0
81370

وعده نماینده مجلس به ورزشکاران و ورزش دوستان غرب گلستان

نماینده غرب استان گلستان گفت: با پیگیری ها و دیدارهایی که با مدیران ارشد وزارت ورزش داشتم و همت و همراهی فرماندار کردکوی پروژه زمین فوتبال چمن مصنوعی کردکوی را ظرف دو ماه آینده به سرانجام می رسانیم.

به گزارش گلستان ما؛ پروژه زمین فوتبال چمن مصنوعی شهرستان کردکوی یکی از پروژه‌های خاک خورده و بر زمین مانده با طول عمر بسیار بالاست.

 پروژه ای با طول عمر بیش از ۱۵ ساله که به ویترینی درخشان از ناکارآمدی مسئولان مبدل شده است.

ناکارآمدی که به نارضایتی ورزشکاران و ورزش دوستان در شهرستان انجامید.

 هفته گذشته بود که مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با افتخار از بهره برداری چهار پروژه ورزشی در شهرستان های مختلف استان گلستان در هفته دولت خبر داد که متاسفانه باز هم پروژه زمین فوتبال چمن مصنوعی کردکوی از مرحله بهره برداری باز ماند.

تا اینکه عبدالجلال ایری نماینده مردم شریف غرب استان گلستان در مجلس شورای اسلامی عصر روز گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اتمام کار پروژه زمین فوتبال چمن مصنوعی کردکوی با مشکلات بسیار زیادی همراه شده است.

وی افزود: با پیگیری ها و دیدارهایی که با مدیران ارشد وزارت ورزش داشتم و همت و همراهی فرماندار کردکوی پروژه زمین فوتبال چمن مصنوعی کردکوی را ظرف دو ماه آینده به سرانجام می رسانیم.

مدیران استانی و شهرستان طی این مدت درخصوص پایان کار پروژه زمین فوتبال چمن مصنوعی وعده های زیادی دادند اما هیچ کدام عملی نشده و این پروژه همچنان خاک می خورد.

حال باید ببینیم وعده جلال ایری به ورزشکاران و ورزش دوستان شهرستان کردکوی محقق خواهد شد.

 

  • منبع خبر : رادکانا

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.