1402-11-18 10:01
389
0
88706
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر خبر داد:

پرداخت دو سوم حق بیمه عشایر و روستائیان توسط دولت

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: دولت دو سوم حق بیمه آنها را پرداخت می‌کند.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ بیت‌الله برقراری صبح امروز در نشست خبری برخط با اصحاب رسانه اظهار کرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر بر اساس اصل ۲۹ قانون اساسی شکل‌گرفته در این اصل تأکید دارد که بیمه همگانی است و دولت مکلف است برای آحاد جامعه این را فراهم کند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با بیان اینکه دولت دو سوم حق بیمه آنها را پرداخت می‌کند، ادامه داد: با استقرار دولت سیزدهم اقدامات مؤثری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر رقم خورده است.

برقراری بیان کرد: یکی از مولفه‌های اساسی بیمه‌ها پایداری آن است و آینده صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر روشن می‌بینیم.

وی افزود: ۴۳ درصد پرداختی به مستمری‌بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر افزایش‌یافته است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: پوشش اجتماعی زنان را افزایش دادیم و ۴۱ درصد بیمه‌شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر را تشکیل می‌دهند.

برقراری بیان کرد: دسترسی جامعه هدف به صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر آسان شده و ساماندهی و توانمندسازی‌ها نیز از جمله مؤلفه‌هایی بود که پیگیری می‌کنیم.

برقراری بیان کرد: بیمه تکمیلی برای همه مستمری‌بگیران در نظر گرفته شده و همه مقدمات انجام شده تا تمام مستمری‌بگیران را تحت پوشش بیمه‌ای تکمیلی درمان قرار دهیم.

وی افزود: عیدی مستمری‌بگیران قبل از عید به‌حساب مستمری‌بگیران واریز می‌شود، تأکید کرد: ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه در اختیار مستمری‌بگیران قرار خواهیم داد و این تسهیلات قبل از عید پرداخت خواهیم کرد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.