1400-01-25 17:30
740
0
74152
فرماندار گرگان خبر داد؛

پلمب ١۶ واحد صنفی در گرگان/ اعمال محدودیت های سخت گیرانه همچنان ادامه دارد

فرماندار گرگان گفت: بعد از گذشت ۵ روز از تعطیلی مشاغل گروه دو، سه و چهار از ٨٨۶ واحد صنفی که طبق قانون باید تعطیل باشند بازدید گروهی بعمل آمده که ١۶واحد پلمب و به ١٨۶واحد صنفی تذکر کتبی داده شده است.

به گزارش گلستان ما، محمد حمیدی در بازدید سرزده از واحد های صنفی شهر گرگان بهمراه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان و رئیس مرکز بهداشت شهرستان، گفت: بعد از گذشت ۵ روز از تعطیلی مشاغل گروه دو، سه و چهار از ٨٨۶ واحد صنفی که طبق قانون باید تعطیل باشند بازدید گروهی بعمل آمده که ١۶واحد پلمب و به ١٨۶واحد صنفی تذکر کتبی داده شده است.

 

وی افزود: روزانه هشت تیم نظارتی متشکل از شبکه بهداشت، اتاق اصناف، اداره صمت، پلیس اماکن نیروی انتظامی و فرمانداری در سه نوبت صبح، بعد از ظهر و بعد از افطار مشغول نظارت هستند و با کسانی که قانون را رعایت نمیکنند برخورد قانونی خواهند کرد.

فرماندار گرگان گفت: ضمن تشکر از اصناف وبازاریان عزیز بخاطر همکاری در اجرای طرح از کلیه شهروندان تقاضا داریم در رعایت شیوه نامه های بهداشتی اهتمام لازم را داشته باشند و از هرگونه ازدحام در تفرجگاه ها خودداری کنند تا همکاری اصناف و مشاغل مختلف اثربخشی محسوس خود را در کاهش مبتلایان به کرونا داشته باشد؛ در غیر اینصورت مجبور به تعطیلی تفرجگاهها خواهیم شد. 

انتهای پیام/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.