1401-08-05 23:56
774
0
82016

پلمپ ۳۰ چاه غیر مجاز در کلاله

فرماندار کلاله گفت: با تلاش ماموران گشت و بازرسی امور منابع آب کلاله و دستور قضایی؛ ۳۰ حلقه چاه غیر مجاز از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون پلمپ و از برداشت بی رویه یک میلیون و ۲۰۰ هزار متر مکعب آب از سفره های زیر زمینی جلوگیری بعمل آمد.

به گزارش گلستان ما؛ فرهاد شیبک در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان گفت:شهرستان کلاله دارای ۶۲۰ حلقه چاه مجاز و ۱۲۰۰ حلقه چاه فاقد پروانه مشمول قانون تعیین تکلیف می باشد که تاکنون ۱۰۳۰ حلقه تعیین تکلیف شده که از مجموع تعداد ۳۷۰ حلقه موافقت اولیه جهت صدور پروانه را کسب و با صدور پروانه ۶۶۰ حلقه چاه دیگر نیز موافقت نگردید.

وی بیان کرد: با تلاش ماموران گشت و بازرسی امور منابع آب کلاله و دستور قضایی؛ ۳۰ حلقه چاه غیر مجاز از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون پلمپ و از برداشت بی رویه یک میلیون و ۲۰۰ هزار متر مکعب آب از سفره های زیر زمینی جلوگیری بعمل آمد.

فرماندار کلاله در ادامه تصریح کرد: هر گونه تخلف در حوزه آب های سطحی و زیرزمینی با جدیت و بر اساس قانون برخورد شود و کلیه چاههای غیر مجاز محدوده آب شرب شهرستان تعیین تکلیف و چاه های مجاز این محدوده الزام به نصب و راه اندازی کنتور هوشمند بر چاه های خود شوند.

رییس آب منطقه ای کلاله هم گفت: بارش ها در شهریور ماه امسال نسبت به چند سال گذشته حدود ۸۰ درصد در کلاله کاهش داشته است که لزوم رعایت الگوی مصرف و تشدید بازرسی ها را دو چندان می کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.