1400-12-26 13:12
1306
0
79191
با حضور مردم ولایتمدار قم؛

پیکر آیت الله علوی گرگانی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد+عکس و فیلم

پیکر عالم ربانی، حضرت آیت‌الله علوی گرگانی صبح امروز با حضور خیل مقلدان و مردم ولایتمدار قم تا حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) تشییع و در این حرم شریف به خاک سپرده شد.

به گزارش گلستان ما؛ آیین بدرقه و تشییع باشکوه پیکر مطهر آیت‌الله علوی گرگانی که سه‌شنبه دار فانی را وداع کرد، با حضور طلاب و روحانیون، اساتید حوزه علمیه قم، مقامات کشوری و استانی و مردم ولایتمدار و مومن قم برگزار شد.

پیکر مطهر این مرجع عالیقدر پس از استقرار در مسجد امام حسن عسکری(ع)‌ و قرائت فاتحه و نوحه سرایی توسط مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع)‌ به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) به حرکت درآمد.

نماز میت بر پیکر مطهر حضرت آیت‌الله علوی گرگانی پس از انتقال به حرم حضرت معصومه (س) توسط آیت‌الله نوری همدانی قرائت شد و سپس در میان ذکر مصائب اهل بیت عصمت و طهارت در خانه ابدی آرام گرفت.

مراسم تشییع باشکوه پیکر آیت الله علوی گرگانی روز گذشته با حضور گسترده مردم گرگان دراین شهر برگزار شد و امروز در قم پس از تشییع در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به خاک سپرده شد.

مراسم ترحیم و بزرگداشت مرجع عالیقدر، حضرت آیت الله علوی گرگانی از جانب رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) امشب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسن عسکری(ع) شهر قم برگزار خواهد شد.

آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی پس از یک دوره بیماری عصر سه شنبه هفته جاری در ۸۲ سالگی در بیمارستان شهید بهشتی قم دارفانی را وداع گفت.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.