1399-11-13 12:11
847
0
72955

کشف بیش از ۳ کیلو گرم تریاک در آزادشهر

فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر گفت: شاکیان پس از خروج از کلانتری به محلی که اتوبوس توقف کرده بود مراجعه و اقدام به جابجایی مواد مخدر کردند که با هوشیاری ماموران هر دو نفر دستگیر و مقدار ۳ کیلو ۴۰ گرم تریاک از آنان کشف شد.

به گزارش گلستان ما، سید داوود حسینی در خصوص جزئیات این خبر گفت: در پی گزارش یک فقره اختلاف بین مسافر و مالک خودرو در یکی از مناطق شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند

وی افزود: با حضور ماموران در محل، شکات اعلام داشتند با مالک اتوبوسی که با آن از شرق کشور به آزادشهر آمده اند دچار اختلاف مالی شده اند و پیگیر کوله پشتی شان که شامل طلا و وجه نقد بوده، می باشند

فرمانده انتظامی آزادشهر در ادامه گفت: شاکیان و راننده اتوبوس پس از حضور در کلانتری با راهنمایی های ماموران، با یکدیگر مصالحه کردند که اظهارات ضد و نقیض آنان موجب شک و تردید پلیس شد.

سرهنگ حسینی تصریح کرد: شاکیان پس از خروج از کلانتری به محلی که اتوبوس توقف کرده بود مراجعه و اقدام به جابجایی مواد مخدر کردند که با هوشیاری ماموران هر دو نفر دستگیر و مقدار ۳ کیلو ۴۰ گرم تریاک از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی آزادشهر در پایان خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.