1400-09-24 11:49
744
0
77550

کلید واژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی جوان است/ حضرت فاطمه (س) الگوی بانوان تمدن نوین اسلامی است

رییس دانشگاه فرهنگیان گلستان گفت: چهل سال از انقلاب گذشته و کلید واژه آن بیانیه جوانان هستند و نکته جالب دیگر این است نیمی از جوانان را بانوان تشکیل می دهند پس نقش بانوان بسیار با ارزش خواهد بود.

به گزارش گلستان ما، نوید ثنایی صبح امروز در همایش ملی نقش بانوان در ایجاد تمدن نوین اسلامی با رویکرد الگوی سوم اظهار کرد: هویتی که برای انسان تشکیل می شود باید با الگو باشد و اگر می خواهیم به کمال برسد الگوهای خوبی داشته باشیم.

رییس دانشگاه فرهنگیان گلستان خاطرنشان کرد: الگوی رویکرد سوم زن مسلمان که به احتمال می توان گفت ایرانی است یک الگو دارند و آن حضرت فاطمه(س) است در نگاه ویژه ای که به الگوی زن مسلمان برای ما تعریف می شود ویژگی های بسیاری برای ایشان قابل بیان است.

وی با اشاره به اینکه باید شرایط الگوها را درک کنیم، افزود: چهل سال از انقلاب گذشته و کلید واژه آن بیانیه جوانان هستند و نکته جالب دیگر این است نیمی از جوانان را بانوان تشکیل می دهند پس نقش بانوان بسیار با ارزش خواهد بود.

ثنایی با بیان اینکه ارزش و نماد دانشگاه ها را همایش ها و مقالات آن مشخص می کنند، گفت: در دانشگاه فرهنگیان امسال تا الان سه همایش برگزار کردیم و دو همایش ملی دیگر خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.