1401-11-09 15:05
348
0
83252
فرماندار گالیکش:

گالیکش، نیازمند مرکز ترک‌اعتیاد با هدف بازپروری است

فرماندار گالیکش با بیان اینکه انجام رفتارهای پرخطر در بین جوانان، از نتایج مصرف مواد مخدر صنعتی است؛ گفت: گالیکش، نیازمند مرکز ترک‌اعتیاد با هدف بازپروری است.

به گزارش گلستان ما، علی جوان حاذق خواه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان گالیکش، اظهار کرد: یکی از ضرورت‌های شهرستان در بحث پیشگیری و مقابله با مواد مخدر، جمع‌آوری و ساماندهی معتادین و افراد متجاهر است که نیازمند راه‌اندازی مرکزی برای کمپ ترک اعتیاد با هدف بازپروری و پاکسازی معتادین است.
   
فرماندار گالیکش افزود: مرکز ماده 16 شرق استان مستقر در شهر گنبدکاووس یکی از ظرفیت‌های ما در حوزه ساماندهی معتادین است لذا در بحث ساخت و تجهیز آن مرکز می‌بایست از همه ظرفیت ادارات شهرستان به سهم خود استفاده کنیم و حتی از خیرین و پیمانکاران نیز در این خصوص بهره ببریم.

جوان اضافه کرد: نیروی انتظامی و اداره بهزیستی شهرستان تا پایان سال اقدامات لازم را بمنظور جمع‌آوری معتادین متجاهر و توزیع کنندگان مواد مخدر بخصوص از نوع صنعتی در سطح شهرها و روستاها مدنظر قرار دهند و در همین راستا بخشداران، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی نیز با شناسایی معتادین و عاملین در روستاها همکاری لازم را برای پاکسازی روستاها داشته باشند. 

وی گفت: تشکیل گروه‌های مجازی و رسانه‌های محلی در روستاها توسط کانون یاریگران از دیگر اقدامات مفیدی است که باید در سطح شهرستان در دستور کار قرار گیرد و نتایج آن نیز جهت بهره‌برداری لازم به دبیرخانه شورای هماهنگی شهرستان ارسال شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.