1400-09-16 04:24
470
0
77417
سرخط مهمترین اخبار 15 آذر؛

گلستان در روزی که گذشت

عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

به گزارش گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را در گلستان ما بخوانید.

 

تلاش برای رفع مشکلات معیشتی/ عقب ماندگی گلستان را فریاد می زنیم

مهر نوشت: نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان این که پیگیر تحقق خواسته مردم و رهبری هستیم، گفت: با صدای رسا عقب ماندگی های گلستان را اعلام می کنیم تا شرایط بهبود یابد.

 

۹۵ درصد خانه‌های آسیب‌دیده زلزله رامیان و آزادشهر بازسازی شد

ایرنا نوشت: مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان‌های رامیان و آزادشهر از پایان بازسازی ۹۵ درصد منازل آسیب‌دیده از زمین‌لرزه ۵.۱ ریشتری ۱۷ شهریور پارسال این مناطق خبر داد و گفت: ساخت بقیه واحدهای مسکونی زلزله‌زده تا قبل از فرارسیدن فصل زمستان به پایان می‌رسد.

 

کار ثبت جهانی دیوار دفاعی گرگان به کجا رسید

تسنیم نوشت: پرونده اولیه ثبت جهانی دیوار دفاعی گرگان تهیه و برای دفتر یونسکو ارسال شده اما هنوز برخی اقدامات تکمیلی برای ثبت این شاهکار معماری ایرانی در دوره ساسانیان انجام نشده است.

 

گرگان تنها شهر کشور که ۱۵۰ هکتار بافت تاریخی منسجم دارد

فارس نوشت: شهردار گرگان به ضرورت احیای بافت تاریخی اشاره کرد و گفت: گرگان ۱۵۰ هکتار بافت تاریخی دارد و تنها شهری است که بافت تاریخی آن منسجم است و شرایط برای احیای آن وجود دارد.

 

۲ طرح برای ایجاد مسیر ریلی ترانزیتی جدید در گلستان پیشنهاد شد

مهر نوشت: رئیس اتاق بازرگانی گرگان با بیان این که انتخاب مسیر ریلی جدید برای گلستان نیازمند مطالعه بیشتر است، گفت: دو طرح برای ایجاد مسیر ریلی ترانزیتی جدید در گلستان پیشنهاد شد.

 

پرونده‌ها در دادگاه‌های گلستان زودتر از میانگین کشوری مختومه می‌شود

فارس نوشت: رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه یکی از مصادیق تحقق عدالت کم کردن زمان رسیدگی پرونده‌هاست، گفت: در دادگاه‌های استان هم با تلاش قضات، پرونده‌ها زودتر از میانگین کشوری رسیدگی و مختومه می‌شود.

 

فرش چندهزارساله ترکمن الگوی بومی اقتصاد مقاومتی

ایرنا نوشت: فرش ترکمن که به‌عنوان یکی از انواع فرش‌های اصیل دستباف با قدمتی چند هزارساله در طول سالیان دراز بدون تغییرات زیاد در طرح و نقش همچنان بافته می‌شود، یکی از ظرفیت‌های بومی گلستان برای رسیدن به توسعه پایدار و کسب اهداف اقتصاد مقاومتی است.

 

نیاز دانش آموزان استثنایی گلستان به ۱۰۰ معلم جدید

باشگاه خبرنگاران نوشت: رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی گلستان گفت: 3 هزار و ۲۹۶ دانش آموز استثنایی در مدارس استان تحصیل می‌کنند و علاوه بر ۳۲ مدرسه ویژه این افراد، تعدادی از توان آموزان استثنایی استان در مدارس عادی مشغول تحصیل هستند.

 

کارمند متخلف ثبت اسناد و املاک گلستان دستگیر شد

صدا و سیما نوشت: رئیس کل دادگستری استان گلستان از دستگیری کارمند متخلف ثبت اسناد و املاک این استان خبر داد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.