1399-05-05 14:35
981
0
69598
استاندار گلستان خبرداد؛

یک سوم کارکنان دستگاه های دولتی مکلف به دور کاری اند/ ممنوعیت برگزاری نماز عید قربان در مصلی و مساجد گلستان

حق شناس، عنوان کرد: در دو هفته آینده دو عید بزرگ داریم که اگر مردم نماز را برگزار می کردند شیوع و تعداد بیماران افزایش پیدا می کرد به همین جهت مصوب کردیم نماز عید قربان نه در مصلی و نه در مساجد برگزار نشود.

به گزارش گلستان ما، هادی حق شناس ظهر امروز در جلسته ستاد پیشگیری از کرونا گلستان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: طول دوره هر بیماری طولانی شود برای کادر درمان و مردم خسته کننده خواهد بود.

استاندار گلستان، خاطرنشان کرد: ما مجبوریم برای اینکه دوره بیماری کوتاه تر شود محدودیت هایی را ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه تعداد بیمارهای گلستان در 10 روز گذشته کاهش داشته، افزود: در 4 بیمارستان تعداد بیماران ما کم شده اما در 10 بیمارستان تعداد بیماران ثابت است.

حق شناس، عنوان کرد: در دو هفته آینده دو عید بزرگ داریم که اگر مردم نماز را برگزار می کردند شیوع و تعداد بیماران افزایش پیدا می کرد به همین جهت مصوب کردیم نماز عید قربان  نه در مصلی و نه در مساجد برگزار نشود.

استاندار گلستان با بیان اینکه اگر تغییری در زمینه محدودیت ها ایجاد شود هفته آینده تعداد بیماران کاهش پیدا می کند، گفت: از همان ابتدای بیماری دوگانه معیشت و سلامت مطرح شد، به همین جهت دستگاه های دولتی باید با یک سوم کارکنان کارهای خود را به صورت دورکاری انجام دهند و اولویت نیز با بانوان است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.