1399-11-08 17:39
979
0
72881
مدیر آموزش و پرورش کلاله:

۵۵ ساختمان آموزشی، فرهنگی و ورزشی کلاله تخریبی است

جلال الدین تاج پور گفت: از مجموع "۱۳۵ ساختمان آموزشی ، فرهنگی و ورزشی" شهرستان کلاله "۵۵ ساختمان" تخریبی و نیاز به "بازسازی" دارد.

به گزارش گلستان ما، جلال الدین تاج پور، مدیر آموزش و پرورش کلاله در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه از مجموع "۱۳۵ ساختمان آموزشی ، فرهنگی و ورزشی" شهرستان کلاله "۵۵ ساختمان" تخریبی و نیاز به "بازسازی" دارد، گفت: با مشارکت خیرین مدرسه ساز و همراهی نوسازی و تجهیز مدارس، برای ۱۴ ساختمان آموزشی مجوز تخریب و بازسازی صادر شده است.

مدیر آموزش و پرورش کلاله گفت: هم اکنون ادامه ساخت سه مدرسه با پیشرفت خوب؛ نیاز به تامین اعتبار دارد.

وی با اعلام اینکه هم اکنون ۳۸ ساختمان آموزشی دیگر به جهت خشتی آجری بودنِ سازه، نیاز به بازسازی و مرمت دارد؛ تصریح کرد: مکاتبات لازم برای مرمت یا بازسازی این ساختمان ها انجام  شده است.

تاج پور در ادامه به آخرین وضعیت آموزشی در شهرستان پرداخت و گفت: نظارت فرآیندی از سامانه شاد"گ توسط راهبران آموزشی، سرگروههای درسی و مجموعه معاونین و مدیران مدارس انجام می شود.

مدیر آموزش و پروش کلاله در ادامه اعلام کرد: همه تمهیدات لازم برای فعالیت حضوری آموزشی دانش آموزان در مدارس توسط معلمان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا فراهم است؛ که این امر منوط به تصمیم ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا خواهد بود.

تاج پور گفت: در همین راستا طی ماه گذشته ۴۱ معلم جدیدالورود از کلاس های ‌آموزشی برای تدریس در پایه های اول تا ششم ابتدایی برخوردار شدند.

گفتنی‌است؛ حدود ۱۹۰۰ نیروی فعال آموزش و پرورش کلاله در مدارس و حوزه اجرایی، کار آموزشی، تربیتی و امور اداریِ ۲۷ هزار و ۴۸۹ دانش آموز را در ۲۱۵ مدرسه و مدیریت آموزش و پرورش برعهده دارند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.