1401-07-28 08:59
1197
2
81924
مسئول فضای مجازی بسیج استان گلستان خبر داد؛

برگزاری چهارمین دوره رویداد تولید محتوای دیجیتال فضای مجازی بسیج گلستان/ تشریح جزئیات و زمان برگزاری

مسئول فضای مجازی بسیج استان گلستان گفت: چهارمین دوره رویداد تولید محتوای دیجیتال فضای مجازی بسیج در آبان ماه جاری برگزار می‌شود.

به گزارش گلستان ما؛ روشنی با تشریح جزئیات برگزاری چهارمین دوره تولید محتوای فضای مجازی بسیج اظهار کرد: این رویداد در بخش ‌های بازی، نرم افزار و انیمیشن در نظر گرفته شده  بخش ویژه مردمی نیز در چهارمین دوره این رویداد  در نظر گرفته شده است.

روشنی بیان کرد: هدف از برگزاری این دوره رویداد استعدادیابی و استفاده از ظرفیت نخبگان و تولید محتوای تخصصی فضای مجازی است.

وی بیان کرد: امسال این رویداد با محوریت سواد رسانه و حل معضلات بومی استان در نظر گرفته شده است و نفرات برگزیده این رویداد ضمن تجلیل به رویداد ملی راه پیدا خواهند کرد.

این مقام مسئول افزود: در دوره قبلی این رویداد استقبال خوبی از فعالان بخش‌های بازی، نرم افزار و انیمیشن در استان شاهد بودیم و 16تیم در قالب 90 نفر در مدت 48 ساعت با یکدیگر رقابت کردند و تیم برتر این رویداد در مرحله ملی توانست رتبه سوم را کسب کند.
روشنی بیان کرد: تولید محتوا نقش اساسی در بهبود فضای کسب و کار، اشتغال آفرینی و بازریابی و فرهنگ دارد و در این راستا تلاش می کنیم که با برگزاری چنین رویدادی به تولید محتوای فاخر در سطح  استان اقدام کنیم.

وی  گفت: از یکم تا 20 آبان مهلت ارسال آثار شرکت کنندگان بخش تولیدات مردمی در نظر گرفته شده و این آثار از 21 آبان تا 27 آبان داوری خواهد شد و نفرات برگزیده در اختتامیه این رویداد معرفی و تجلیل می‌شوند.

مسئول فضای مجازی بسیج استان گلستان ادامه داد: همچنین رویداد تولید محتوای حرفه ای استان در 25 تا 27 آبان در نظر گرفته شده و پیش بینی ما این است که در هفته نخست آذر ماه اختتامیه این رویداد را با معرفی برگزیدگان اقدام کنیم.

روشنی به راهیابی نفرات برتر این رویداد به رویداد کشوری تولید محتوای بسیج خبر داد و ابراز داشت: این رویداد در تاریخ 19 تا 22 آذر برگزار می شود و در اختتامیه این جشنواره چهره ماندگار، چهره سال معرفی می شوند و همچنین تجلیل از برترین فعالان یکسال گذشته فضای مجازی بسیج و تجلیل از برگزیدگان رویداد  در دستور کار قرار دارد.

وی بابیان اینکه اطلاعات بیشتر از این رویداد و جزئیات بیشتر  در هفته آینده رسما ابلاغ خواهد شد، افزود: تمام فرایند ثبت نام و داوری رویداد از مرحله ناحیه (تولیدات مردمی ) تا کشوری فقط در سامانه رویداد خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.