1401-09-05 15:59
1019
0
82409
فیلم/ مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

قیام ۵ آذر شناسنامه انقلابی جوانان گرگان است/این حماسه بیش از پیش به مردم گرگان شناسانده شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت حماسه ۵ آذر مردم گرگان گفت: قیام ۵ آذر شناسنامه انقلابی جوانان گرگان است، این حماسه باید بیش از پیش به مردم گرگان شناسانده شود.

به گزارش گلستان ما،  حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت حماسه ۵ آذر مردم گرگان گفت: قیام ۵ آذر شناسنامه انقلابی جوانان گرگان است، این حماسه باید بیش از پیش به مردم گرگان شناسانده شود. 

وی قیام ۵ آذر را سالروز واقعه تاریخی مردم غیور، مؤمن و انقلابی گرگان برشمرد و افزود: مردم این منطقه برای دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام و دفاع از حرم مطهر امام رضا علیه السلام در سال ۱۳۵۷ علیه جنایات رژیم پهلوی به خیابان‌ها آمدند. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری پیرامون واقعه ۵ آذر افزود: قیام ۵ آذر شناسنامه انقلابی جوانان گرگان است، این حماسه باید بیش از پیش به مردم گرگان شناسانده شود.

گرزین توضیح داد: با این حماسه و  غیرتی که مردم عزیزمان به خرج دادند در آنروز برای حمایت از حرکت آرمانی و انقلابی زائران مظلوم حرم مطهر رضوی به پا خواستند و قیام آنها با سرکوب رژیم منحوس پهلوی منجر به شهادت ۱۴ نفر از مردم گرگان و تعدادی مجروح شد.

وی با اشاره به برنامه‌های بزرگداشت قیام پنج آذر گرگان بیان کرد: رونمایی از کتاب قیام پاییزی به نویسندگی غلامرضا خارکوهی تاریخ نگار انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های این روز است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.