1401-03-27 06:21
804
3
80473
دادستان عمومی و انقلاب گالیکش خبر داد؛

ماجرای تحویل 2 تریلی خاک به جای دریافت 50 تن کنجاله/ 5 راننده، کارمند و نگهبان در تله پلیس

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گالیکش از توقیف محموله کنجاله سویا خبر داد و گفت: به جای تخلیه 50 تن کنجاله، دو تریلی خاک در سیلوی شهرستان خالی کردند.

به گزارش گلستان ما، سعید جباری از دستگیری پنج راننده، کارمند و نگهبان در جریان تخلیه دو تریلی خاک به جای 50 تن کنجاله سویا در محل سیلوی شهرستان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه با دستور دادستان گالیکش دو تریلی خاک که به اسم کنجاله سویا وارد استان گلستان شده بود توقیف شد، افزود: بارنامه این دو تریلی ۵۰ تُنی کنجاله سویا از بنادر جنوبی کشور به مقصد گالیکش بود اما به جای کنجاله سویا، تلمباری از خاک تحویل دادند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گالیکش با بیان اینکه تخلف آشکار در این زمینه محرز است، افزود: قرار بود این بار در سیلوی دولتی شهرستان گالیکش تخلیه و به عنوان سهمیه کنجاله سویا با تعرفه دولتی بین دامداران استان توزیع شود.

جباری با اشاره به تلاش و رصد قضایی و انتظامی از توقیف این دو محموله و دستگیری رانندگان تریلی، نگهبان سیلو و دو کارمند اداره پشتیبانی امور دام جهادکشاورزی استان خبر داد.

وی با بیان اینکه تحقیقات برای بررسی میزان و گستردگی تخلف ادامه دارد، گفت: در این زمینه با احدی مماشات نخواهیم کرد چراکه سلامت مردم و امنیت غذایی جامعه خط قرمز ما هستند و در برخورد با متخلفان قاطع و شفاف هستیم تا درس عبرتی برای دیگران شود.

انتهای پیام‌

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.