1401-05-17 00:03
1090
0
81107
وزیر اقتصاد در جمع عزاداران حسینی گنبدکاووس مطرح کرد؛

مجاهدت دولت برای حل مشکلات اقتصادی/ عاشورا بهترین الگو برای تبدیل «ایران قوی»

وزیر اقتصاد و امور دارایی با اشاره به اینکه عاشورا بهترین الگو برای تبدیل «ایران قوی» است، گفت: دولت برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مجاهدت می‌کند.

به گزارش گلستان ما، سید احسان خاندوزی شامگاه یکشنبه ضمن تسلیت شهادت سید و سالار شهیدان در جمع عزاداران حسینی هیئت فاطمیون در جوار مرقد مطهر امامزاده یحیی بن زید علیه السلام اظهار کرد: هم و غم دولت برطرف کردن مشکلات مردم است و برای تقق این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌شود قطعا افق روشنی در انتظار اقتصاد کشور خواهد بود.

وی با بیان اینکه گلستان نماد وحدت و همدلی است، افزود: این وحدت الگوی مثال زدنی است و باید همچنان حفظ شود، وجود نازنین حضرت یحیی بن زید علیه السلام برکت استان گلستان و شهرستان گنبدکاووس است.

وزیر اقتصاد ادامه داد: رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاش دولت در ماههای اخیر با شدت و جدیت ادامه دارد، مردم تردیدی نداشته باشند که با توکل بر خدا روزهای روشنی در انتظار کشور عزیزمان است.

خاندوزی از مردم خواست برای موفقیت دولت سیزدهم در رفع مشکلات جامعه دعا کنند و افزود: باید با وحدت و همدلی راه پیشرفت کشور را هموار کنیم و برای خدمت به مردم کار شبانه روزی انجام دهیم.

در حاشیه این بازدید، مسئولان و مدیران ارشد شهرستان گنبدکاووس و عزاداران حسینی این شهرستان از وزیر اقتصاد و امور دارایی خواستار اجرای طرح جامع بهسازی و توسعه حرم مطهر امامزاده یحیی بن زید علیه السلام شدند.

انتهای پیام

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.