1400-10-28 10:51
1221
0
78174
با حضور مسئولان؛ 

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان معارفه شد

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با حضور معاون حقوقی امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معارفه شد.

به گزارش گلستان ما؛ محمد رعیت با حضور مسئولان استانی و کشوری به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان معارفه شد، این ائین هم اکنون در تالار فخرالدین اسعد گرگانی با حضور اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان گلستان در حال برگزاری است.

در این مراسم، اکبر مهدوی نیا، سرپرست سابق فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی گلستان گفت:  برنامه تحول وزیر ارشاد در حوزه فرهنگ تاکیدات زیادی شده که به عنوان موتور تحول د پیشران در عرصه های اقتصادی و سیاسی می دانند.

مهدوی نیا بیان کرد: قطعا مدیرکل جدید از ظرفیت های فرهنگ و رسانه برای توسعه استان استفاده می کند و حقوق و مزایای کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی، افزایش اعتبارات طرح های عمرانی در دستور کار قرار می دهد.

وی افزود: ۱۵ پروژه نیمه تمام در سطح استان داریم که بین ۱۵ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و نیاز است در اولویت برنامه های ارشاد قرار گیرد و شاهد بهره برداری آن باشیم.

این مقام مسئول ابراز داشت: با توجه به سفر رئیس جمهور را در هفته آینده داریم از محل اعتبارات سفر نیز منابع خوبی برای افتتاح پروژه ها جذب شود.مقام معظم رهبری به بحث عدالت تاکید دارند و کفه عدالت و بهره مندی از سرمایه های کشور باید در همه جای کشور دیده شود.

مهدوی نیا با اشاره به لزوم افزایش سقف اعتبارات فرهنگی و هنری تاکید کرد و افزود: فرهنگ و ارشاد اسلامی گستردگی برنامه ها را دارد ولی در ایان کرونا قدری با فضای صحنه ای و برنامه زنده فاصله گرفتیم و امیدوارمی با افزایش سقف اعتبارات و رو به وضعیت بهبود قرار داریم برنامه های متنوعی داشته باشیم.

گفتنی است طی حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ محمد رعیت به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان معرفی شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.